wzory krzyżykowe aniołków

1. Data: 2001-12-06 08:03:11

Temat: wzory krzyżykowe aniołków
Od: Gosia <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam 15 aniołków i madonnę z dzieciątkiem.
www.tiag.com/otherproducts/xmasangels.html
Gocha

1. Data: 2001-12-06 11:31:55

Temat: Re: wzory krzyżykowe aniołków
Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam 15 aniołków i madonnę z dzieciątkiem.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mam cos podobnego - przerysowalam ze zdjecia kartki swiatecznej i robie
z tego ... wlasnie kartki swiateczne :-)

Jesli kogos interesuje, to musimy wymyslec, jak przeniesc wzor z kartki
w kratke na cos nadajacego sie do wysylki mail'em.

Pozdrawiam mikolajkowo :-))) Arleta

1. Data: 2001-12-06 11:55:53

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli mozesz podeslac mi zeskanowana kartke to moge to przerobic na wzor z
> rozliczeniem muliny w dmc :))

o.k. Te krzyzyki na kartce sa namalowane kolorowymi kredkami (kolory do
obrazka dobieram sama - pewnie przesle skan kartki i zdjecia) wiec moga
byc malo widoczne. Zobacze w weekend co da sie zrobic :-)

Arleta

1. Data: 2001-12-06 12:41:50

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" <A...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3C0F572B.D0F7437D@firma.interia.pl...

> [...]
>
> Pozdrawiam mikolajkowo :-))) Arleta

jesli mozesz podeslac mi zeskanowana kartke to moge to przerobic na wzor z

skrzacik

1. Data: 2001-12-06 13:36:05

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" <A...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3C0F5CC9.1B4B8203@firma.interia.pl...
> o.k. Te krzyzyki na kartce sa namalowane kolorowymi kredkami (kolory do
> obrazka dobieram sama - pewnie przesle skan kartki i zdjecia) wiec moga
> byc malo widoczne. Zobacze w weekend co da sie zrobic :-)

dobra, bede czekac :))
teraz mozna takie cuda z grafika na kompie robic! panie, co to sie teraz
porobilo! :))))))))))

skrzacik lekko rozbrykany

1. Data: 2001-12-08 09:32:23

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9unohq$om$...@n...tpi.pl...
> dobra, bede czekac :))
> teraz mozna takie cuda z grafika na kompie robic! panie, co to sie teraz
> porobilo! :))))))))))

A co skrzaciku, potrafisz przerabiać dowolne obrazki na wzory hafciarskie?
Czym, jeśli wolno spytać?

Dorota

1. Data: 2001-12-10 14:12:32

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9unohq$om$...@n...tpi.pl...
> A co skrzaciku, potrafisz przerabiać dowolne obrazki na wzory hafciarskie?
> Czym, jeśli wolno spytać?

sama z siebie taka madra nie jestem :))
ale mam wspomaganie komputerowe :)))
sie nazywa pcstich.