wzywam prawdziwych mezczyzn do walki o GOLONKE I GOFRY

1. Data: 2002-04-24 11:37:21

Temat: wzywam prawdziwych mezczyzn do walki o GOLONKE I GOFRY
Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bracia,nie dajmy sie zdominowac kobietom!!!!
zalozmy klub nieformalny "Golonka-team"
bronmy naszych praw do golonki w piwie , gofrow z bita smietana i wedzonej
sloniny!!!!!
ja robie osobiscie pyszna golonke w moim szybkowarze i wszyscy koledzy sie
nia zazeraja raz na jakis czas;)))))
golonkowcy-podniesmy dumnie czola
kocham golonke
pzdr
mateo
;))

1. Data: 2002-04-24 11:39:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Servis.com <o...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> bracia,nie dajmy sie zdominowac kobietom!!!!
> zalozmy klub nieformalny "Golonka-team"
> bronmy naszych praw do golonki w piwie , gofrow z bita smietana i wedzonej
> sloniny!!!!!

Hehehe..., ciekawe co powiesz jak zaraz sie dowiesz kto jeszcze uwielbia
golonke... ;-)))
Nie jestes wcale oryginalny ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-24 11:43:53

Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehe..., ciekawe co powiesz jak zaraz sie dowiesz kto jeszcze uwielbia
> golonke... ;-)))
> Nie jestes wcale oryginalny ;-)
>
> Pozdrawiam
> Lilla

ja jak widze dymiaca golonke na talerzu to dostaje drgawek

1. Data: 2002-04-24 11:47:53

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja jak widze dymiaca golonke na talerzu to dostaje drgawek

to sobie zdjecia poogladaj naszej grupy, zobaczysz taka jedna nad golonka...

Basia

1. Data: 2002-04-24 11:51:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Hehehe..., ciekawe co powiesz jak zaraz sie dowiesz kto jeszcze uwielbia
>golonke... ;-)))
>Nie jestes wcale oryginalny ;-)
>
>Pozdrawiam
>Lilla

HAHAHAHAHAHAHAHA
Lilla - on nie widzial zdjec ze spotkania w Senatorze, hehehehehe

Kryusia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-24 11:54:55

Od: "Ulka P." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Servis.com" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> bronmy naszych praw do golonki w piwie , gofrow z bita smietana i wedzonej

A jak już wam się ta goloneczka, piwko, gofry itp znudzą to przyjdziecie do
nas po coś lżejszego?

pozdrawiam
Ulka P.

1. Data: 2002-04-24 12:22:45

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> A jak już wam się ta goloneczka, piwko, gofry itp znudzą to
> przyjdziecie do nas po coś lżejszego?

Coś lżejszego od golonki? Takich rzeczy nie ma. :-)

ATSD: kiedyś na grupie był podawany przepis na golonkę pieczoną
na kapuście kiszonej. Gorąco polecam - proste, a niezwykle smaczne.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-04-24 12:54:22

Od: "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mozna dostac wedzono slonine???

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@K...Brywczynski...

1. Data: 2002-04-24 13:14:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Apr 2002 14:54:22 +0200, "Tomasz Oleksa"
<t...@g...pl> wrote:

>Gdzie mozna dostac wedzono slonine???

wydaje mi sie, ze tam, gdzie sa skupiska sloni palacych
papierosy, cygara lub fajki.
w kwietniu widzialam na Targowej u rzeznika. potem mnie juz nie
bywszy. nie pozwolono mi kupic bo "JAK TY MOZESZ JESC SAM
TLUSZCZ???????????????????????"

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-04-24 13:24:46

Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie mozna dostac wedzono slonine???
>
> ooooo
odezwal sie prawdziwy mezczyzna;))
na ul.chelmskiej na rogu z sielecka jest maly sklepik i tam jest
sloninka-znaczy w warszawie;))

dzieki za przepis na gofry;))))zadnego nie dostalem;)))
Bulle cynamonowe Adioli
chińskie jedzonko w W-wie
Zaproszenie na wyklad
jestescie banda snobow i pseudo-kucharek nie potrafiacych gotowac, tylko chamic i nabijac sie z ludzi!!!