xxx Aniołki

1. Data: 2005-10-19 22:52:34

Temat: xxx Aniołki
Od: "PPINKA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka aniołków, troszke trudniejszych do wykonania :)

www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15948&ob=0

2. Data: 2005-10-20 06:53:24

Temat: Re: xxx Aniołki
Od: "ewa Irys" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PPINKA <k...@o...pl> napisał(a):

> Kilka aniołków, troszke trudniejszych do wykonania :)
>
> www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15948&ob=0
>

> nie widzę ani jednego aniołka
napisz jak szukać
EWA

3. Data: 2005-10-20 08:21:52

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisz jak szukać
> EWA

To jest link z aniołkami

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=15948

W całym albumie jest dużo fajnych wzorków

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=ERTZA&Ru
brID=14519

A to jest haft szukany od dawna.Dzięki.Wreszcie znalazłam-był w tym albumie.

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=19532

Dzięki za link
Agas

4. Data: 2005-10-20 16:19:32

Od: "PPINKA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisz jak szukać
> EWA

Musisz wkleic ten adres i wyswietli sie strona z pierwszym aniolkiem, a potem
pierwszym suwakiem rozsuwasz liste i tam jest reszta angels a potem po
wybraniu ktoregos naciskasz za drugim suwakiem strzalkę

5. Data: 2005-10-23 08:29:40

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to jest haft szukany od dawna.Dzięki.Wreszcie znalazłam-był w tym albumie.
>
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=19532
>
> Dzięki za link
> Agas

Witam.
A próbowałaś wydrukować ten schemat i go wyhaftować? Bardzo mały i zamazany
schemat, trudno odróżnić znaczki oznaczające kolory muliny:(
Pozdrawiam
alkop

6. Data: 2005-10-23 09:17:33

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A próbowałaś wydrukować ten schemat i go wyhaftować? Bardzo mały i zamazany
> schemat, trudno odróżnić znaczki oznaczające kolory muliny:(

Jeszcze nie próbowałam drukować,ale ten schemat jest najbardziej wyraźny jaki
udało mi się znaleść i stwierdzeniem że jest mały i zamazany dobiłaś mnie w
niedzielne południe,a już myślałam że znalazłam.Później pokombinuje z tym
drukowaniem i zobaczymy jak to idzie.

Agas

7. Data: 2005-10-23 09:25:53

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedzielne południe,a już myślałam że znalazłam.Później pokombinuje z tym

według mnie schemat jest bardzo czytelny, a jeśli przy wydruku ci wychodzi
nieczytelny to spróbuj drukować jak plakat(podziel na 2 lub więcej stron jedno
zdjęcie) wtedy będziesz miałą bardzo czytelny:)

-----------------
Pozdrawiam Iwa

8. Data: 2005-10-25 08:32:35

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa <i...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> nieczytelny to spróbuj drukować jak plakat(podziel na 2 lub więcej stron jedno
> zdjęcie) wtedy będziesz miałą bardzo czytelny:)

Witam.
Dzięki za radę, spróbuję tak zrobić. Może gdybym drukowała na drukarce
laserowej, byłoby lepiej, ale mam tylko atramentową.
Pozdrawiam
alkop

9. Data: 2005-10-25 11:00:41

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzięki za radę, spróbuję tak zrobić. Może gdybym drukowała na drukarce
> laserowej, byłoby lepiej, ale mam tylko atramentową.

Ja podzieliłam jedną strone na 4 części i wychodzi dobrze.Może nie jest bardzo
ostre,ale bez problemu da się odczytać wszystkie symbole.Też mam drukarkę
atramentową i to starą jak świat.

Agas

10. Data: 2005-10-30 11:54:13

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agas <a...@o...pl> napisał(a):

> Ja podzieliłam jedną strone na 4 części i wychodzi dobrze.

Witam.
W jakim programie dokonałaś podziału tej strony?
Pozdrawiam,
alkop

xxx Miłośniczki kwiatów
Diana 8/2005