xxx Aniołki

11. Data: 2005-11-01 17:31:34

Temat: Re: xxx Aniołki
Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> ny

Witam raz jeszcze:)
Ja drukowałam schemat z takiej stronki:

www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=19501&ob=0

i na niej schemat jest mniej wyraźny, niż na tej, którą Ty podałaś. Stąd moje
stwierdzenie, że schemat jest mało wyraźny. Ściągnęłam ten ze strony podanej
przez Ciebie, jutro w pracy wydrukuję i zobaczę jaki będzie efekt:)
Pozdrawiam,
alkop