xxx Heritage

1. Data: 2003-06-05 09:49:53

Temat: xxx Heritage
Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Kochane,

jakie tam są cuda! Gdyby ktoraś z Was miała obrazki z serii Silhouettes,
Twilights i Sunsets, to ozłocę! Zależałoby mi zwłaszcza na Boats lub/i
Heron z serii Twilight. Właśnie czegoś takiego szukam na prezent dla
Tescia.

dzieki z gory, pa
Bebe, Poznań
--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-06-05 10:18:57

Temat: Re: xxx Heritage
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał(a):

> Kochane,
>
> jakie tam są cuda!

To znaczy gdzie ?????
Ania

1. Data: 2003-06-05 10:29:58

Od: "Dagmara Strumińska" <s...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy gdzie ?????

http://www.sewandso.co.uk/man2-6.html
hmm, chyba tu
tak sie domyslam za wyszukiwarka :)
dagmara

1. Data: 2003-06-05 10:31:06

Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):

> Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał(a):
>

> To znaczy gdzie ?????
> Ania

O, tu :)
Niestety tylko do podziwiania.

http://www.heritagestitchcraft.com/catalogue.html

Pzdr
Bebe

1. Data: 2003-06-05 10:41:43

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Twilights i Sunsets, to ozłocę! Zależałoby mi zwłaszcza na Boats lub/i
> Heron z serii Twilight. Właśnie czegoś takiego szukam na prezent dla

Kochana Bebe, wrzuć link do strony, to się zobaczy
Jandulka

1. Data: 2003-06-05 10:43:25

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pzdr
> Bebe
>
> Faktycznie cuda - nie sądziłam,że aż tyle? naiwna jestem,czy co?
Robię teraz Big Bena z serii podróże Heritage i na tej stronie, którą podałaś
są takie "angielskie" obrazki: Hause of Pariament i trzy inne - gdzyby ktośto
przypadkiem miał bo na tej stronie faktycznie tylko do oglądania (i
załamywania się)
tak,że gdyby ktoś to miał to plizzzzz
pozdrawiam i z nadzieją czekam
Ania
Mój przwdziwy mail to a...@g...pl

1. Data: 2003-06-05 11:12:42

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:3EDF1241.A0E0233A@spam-precz.man.poznan.pl.inva
lid...
> [...]
> Twilights i Sunsets, to ozłocę! Zależałoby mi zwłaszcza na Boats lub/i
> Heron z serii Twilight. Właśnie czegoś takiego szukam na prezent dla

Z serii Silhouettes mam piec obrazkow, moge sie podzielic, jesli ktos by
mial inne na wymiane to bardzo chetnie, bo marzy mi sie wyszycie kilku
wzorkow z tej serii jako ozdoba do przedpokoju. Z Twilights tez szukam juz
od dawna, ale jeszcze sie nie natknelam na zaden, ani u rosjanek ani u
"krzaczkowych" przyjaciol. Z sunset tez cos chyba mam, powiedz ktore to
poszukam dokladniej.
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-06-05 11:20:00

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@n...data.pl> napisał w wiadomości

> Z serii Silhouettes mam piec obrazkow, moge sie podzielic, jesli ktos by
> mial inne na wymiane to bardzo chetnie,

Zla konstrukcja zdania - podziele sie nawet jak ktos nie ma na wymiane,
chcialam napisac ze chetnie przyswoje inne wzorki z tej serii:)
pzdr
zakrecona yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-06-05 11:21:42

Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Kochana Bebe, wrzuć link do strony, to się zobaczy
> Jandulka

Jandulko (jaki mily nick) - to te wlasnie, i Sunset ponizej, och och

http://www.petitpoint.co.uk/cross-stitch_silhouettes
.html

Yenulko, jeszcze raz dzieki wiesz za co, bede wdzieczna za cokolwiek z
tych serii :))))

Buziaki z rozpalonego Poznania
Bebe

1. Data: 2003-06-05 12:29:08

Od: "Rysiek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!
A moze ktoras z Was ma schemat do tego obrazka, chodzi mi on po glowie juz
od dawna ale niestety nie moge znalezc schematu.
http://www.heritagestitchcraft.com/pages/ampp487.htm
Inga

[wincolor] jak odkleic obrazek:(
meilaodiy