xxx Łódź poszukuje sklepu z tanią muliną

1. Data: 2004-10-11 11:05:01

Temat: Re: xxx Łódź poszukuje sklepu z tanią muliną
Od: "Kastet" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

niewiem czy to drogo czy nie (ja jak kupowałam pierwszy raz to
przepłaciłam - 1,40 za 1 kolor),
ale jest taki sklep
http://www.haftypolskie.com.pl/produkt.php (np.)
Pozdrawiam,
Beata

1. Data: 2004-10-11 11:55:36

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mg" napisał
> będę potrzebowała baaaaardzo duzo muliny czy ktoś wie, gdzie moge w Łodzi
> najtaniej ją kupić

witam
hurtownia Grażka róg Kilińskiego i następna za Pomorską ;) (juz za placem)
Ariadna 80 gr
pozdrawiam
izasz

1. Data: 2004-10-11 12:42:01

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sklep internetowy
http://www.mulinka.pl/sklep/index.php?cPath=1&topSsi
d=d01aee9ab0b51d0d9aea99
fb090c5939
mulina ariadna po 75 gr
dmc po 1,98
(+ koszty przesylki -jakies 8,50)

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-10-11 15:10:45

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli zamierzasz kupic tego naprawde duzo i masz sporo w jednym kolorze oraz
odpowiadaja Ci nici ariadny to polecam:
Sprzedaż półhurtowa (sklep firmowy ARIADNY)
92-208 Łódź, ul. Niciarniana 2/6
tel.: (48-42) 253 58 78, 253 58 79
Jest to taki maly sklepik przy fabryce, jeden autobus podjezdza prawie pod sam
sklep (nie pamietam jaki ma numer). Mulina jest pakowana chyba po 20 szt. jak
kiedys pytalam to bylo chyba 0.65 gr za pasmo, ale zadnej z tych informacji nie
jestem pewna najlepiej zadzwonic. (Nie wiem czy istnieje mozliwosc mieszania
kolorow, wydaje mi sie, ze sa jekies ichnie mieszanki)

Pozatym z takich raczej niedrogich pasmanterii to pasmanteria na Andrzeja miedzy
Koscioszki a Piotrkowska. Ariadna po 1 zl.

Pozdrawiam
Sylwia (Warszawa-Lodz)

1. Data: 2004-10-12 08:30:53

Od: "Liana" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
> mieszania
> kolorow, wydaje mi sie, ze sa jekies ichnie mieszanki)

Fakt wychodzi bardzo tanio, z tym, że jest pakowane po12 pasemek i nie można
mieszać kolorów. Jedno opakowanie jeden kolor.
A że Ariadna poprawiła jakość to polecam. Sama ją kupiłam na obrus :))

Pozdrawiam
Liana
LODZ

1. Data: 2004-10-12 10:13:02

Temat: xxx Łódź poszukuje sklepu z tanią muliną
Od: "mg" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-13 16:18:57

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Bardzo dobra pasmanteria to sklep "Wojtek" na ul. Piłsudzkiego 109. Właśnie
dziś robiłam tam zakupy.
Mulina DMC po 2.10 (ale przy większych zakupach są upusty)
Mulina Anchor po 1.90
Ariadna po 0.98
i po raz pierwszy zobaczyłam czeską mulinę o nazie Nitarna. Są tam aż dwa jej
rodzaje cieńsze po 0.60 zł i grubsze po 0.70. Niestety nie mogę nic o tych
niciach powiedzieć. Po raz pierwsz je widziałam. Jestem gapa, bo nie spytałam
ile kolorów ma cały zestaw.

Inna dobra pasmanteria to Agrafka na ul. Kilińskiego 131 lub 141 (zapomniał mi
się) przy Piłsudzkiego (dość blisko od Wojtka). W obu pasmanteriach ceny
porównywalne.
Nie polecam za to pasmanteri na Tuwima (pomiędzy Piotrkowską a Al.
KOściuszki). Wg mnie jest tam b. drogo. Ostatnio jak tam byłam jakiś czas temu
mulina DMC kosztowała 2.50 za motek.
Pozdrawiam serdecznie - Halutka (Łódź)

[allegro] schematy
Jaką igłę nalezy zastosować do maszyny do szycia Husqvarna 4100?
[szydełko] czapka dziecięca w Burdzie
xxx Fairy ... poszukuj
druty- skarpety problem