xxx SC Hummingbird

1. Data: 2006-07-19 12:33:48

Temat: xxx SC Hummingbird
Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyna wstawiła dalsze części tego schematu na bbs
http://bbs.hi-joy.com/bbs1/UploadFile/2006-7/2006718
34017445.jpg
, ale brakuje 29 i 30 części . Prosiłam o te części i napisała tak :
You will have to wait until the next magazine comes out 2 months from now.

Z tego co się domyślam to następne wydanie magazynu z tymi częściami
schematu będzie za 2 miesiące - czy tak?
Napiszcie proszę bo nie znam angelskiego - dziękuję
Władzia

2. Data: 2006-07-19 12:45:12

Temat: Re: xxx SC Hummingbird
Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Władysława" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> schematu będzie za 2 miesiące - czy tak?
> Napiszcie proszę bo nie znam angelskiego - dziękuję

Zawodowy tłumacz z Ciebie! Ja też tak to rozumię............

Pozdrawiam
Sinka

3. Data: 2006-07-19 12:59:10

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję serdecznie Sinka !!!
Będę "filować" żeby załapać jeszcze te 2 części.
Władzia

4. Data: 2006-07-20 10:40:26

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Władziu

Czy mogłabys podać linka do schematów??Bardzo proszę ,bo zupełnie nie mam
pojęcia jak tam się dostać, a adres ,który podałaś to zdjęcie gotowego wzoru.

pozdrawiam/paprocia

"Moje robótki" 10/2004 - prosba
tatty teddy
Co sie dzieje z FAQ grupy?