xxx błagam pomóżcie - szukam prosiaczek z kwiatkiem

1. Data: 2007-03-26 09:16:43

Temat: xxx błagam pomóżcie - szukam prosiaczek z kwiatkiem
Od: "ecia" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Stało się nieszczęście, zniknął mi pod znanym mi linkiem schemat prosiaczka,
który wyszywałam na urodziny chrześnicy. Prosiaczek był schylony i miał pod
jedną pachą dwa kwiatki niebieski i pomarańczowy a w drugiej ręce czerwony.
Dodatkowo w albumie o którym piszę był motyw obramowania z pszczółkami i
garnuszkiem miodku i trzy motylki z kwiatuszkami. Na stronie tej było
jeszcze dużo wzorków z Kubusiem Puchatkim. Błagam bo sama nie potrafię
odnaleźć a teraz pod linkiem wyskakuje mi strona
http://maint.photofile.ru/#mainImageLink. Nieznajomość rosyjskiego utrudnia
mi sprawę.

Pozdrawiam
Edyta M.

2. Data: 2007-03-26 09:38:34

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ecia" <e...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> kwiatuszkami. Na stronie tej było jeszcze dużo wzorków z Kubusiem
> Puchatkim. Błagam bo sama nie potrafię odnaleźć a teraz pod linkiem

Jeżeli chodzi o stronke - to chwilowe trudności, napewno schematy wrócą ;-)

A prosiaczka poszukam

Dodo

3. Data: 2007-03-26 12:11:37

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 11:16, "ecia" <e...@f...com> wrote:
> [...]
> jeszcze dużo wzorków z Kubusiem Puchatkim. Błagam bo sama nie potrafię
> odnaleźć a teraz pod linkiem wyskakuje mi

Sprawdz skrzynke. Mam nadzieje ze o to chodzilo.

4. Data: 2007-03-26 15:52:12

Od: "ecia" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatuszkami. Na stronie tej było jeszcze dużo wzorków z Kubusiem
> Puchatkim. Błagam bo sama nie potrafię odnaleźć a teraz pod linkiem

Dziękuję wszystkim za pomoc, zgodnie z tym co napisała Dodo były to chwilowe
problemy. Chodziło mi o ten schemat
http://photofile.ru/users/blazoe/2397210/43237286/#m
ainImageLink

Edyta M.