xxx-chwalę się

1. Data: 2006-05-30 16:44:17

Temat: xxx-chwalę się
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nareszcie mogę pochwalić się swoimi pracami, niestety nie są to wszystkie
jakie zrobiłam bo od niedawna mam cyfrówkę, ale i tak jest ich troszkę. Mam
nadzieję że się spodobają pozdrawiam Syla
http://sylka.multiply.com/

2. Data: 2006-05-30 16:46:44

Temat: Re: xxx-chwalę się
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam źlw wpisałam i poszło gdzie nie powinno proszę o wybaczenie Syla
Użytkownik "Syla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakie zrobiłam bo od niedawna mam cyfrówkę, ale i tak jest ich troszkę.
> Mam nadzieję że się spodobają pozdrawiam Syla

koronka irlandzka
XXX kwiatki
xxx szukam
croche nr 65
[szydełko]bluzka - ta sama a jednak inna