[szydełko]bluzka - ta sama a jednak inna

1. Data: 2006-05-30 09:41:22

Temat: [szydełko]bluzka - ta sama a jednak inna
Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę humorystycznie pytam ale......po moich nieudanych podejściach do
bluzeczek i sweterków to już sama nie wiem....
Co robić żeby zabierając się np. za taką http://glinki.com/?l=xegkaj
bluzeczkę nie wyszła taka http://glinki.com/?l=uiv6ia ?

Pozdrawiam
Sinka

P.S.Chyba zostanę przy XXX tu efekt końcowy tak bardzo się nie różni od
oryginału. ;-)))))))

2. Data: 2006-05-30 09:44:29

Temat: Re: [szydełko]bluzka - ta sama a jednak inna
Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy taka http://glinki.com/?l=25s4yz

3. Data: 2006-05-30 11:01:39

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sinkag <s...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Sinkag" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>>

> To znaczy taka http://glinki.com/?l=25s4yz

Chyba zmnowu wkleiłaś nie to co chciałaś. A obydwie bluzeczki są piękne
i gdybym zrobiła taką jak ta druga byłabym zachwycona, mimo że brązowa
podoba mi siębardziej ;)

M.K.

4. Data: 2006-05-30 12:41:26

Od: "Monika Wielkopolanka" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sinkag <s...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Sinkag" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> >

> To znaczy taka http://glinki.com/?l=25s4yz
>

> Faktycznie jest różnica - dziewczyna ma biust kształtniejszy i nie opiety
koszulką jak ta z 2 -ego zdjęcia i dół bluzki sobie rozciągnęła:-D.
A tak na poważnie na moje oko to stanik tej brązowej bluzki jest trochę
inaczej robiony -wzór niby podobny, ale chyba inny - nie jest taki płaski
jak w tej wrzosowej. Chyba w trakcie pracy słupki, czy półsłupki(nad tymi
pustymi kwadracikami) robione były pod łańcuszkiem, a nie w jego oczka
(wiem, wiem nie znam sie:-D)

5. Data: 2006-05-30 16:43:18

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mi się tak wydaje że słupki były robione pod łańcuszkiem. No i
wstążeczka nadała w tej brązowej bluzeczce cały jej urok.
( a może tylko mi się tak wydaje )
Władzia

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2006-05-30 19:29:14

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Władysława" wrote in message news:e5hsn2$m4d$1@news.dialog.net.pl...
| Też mi się tak wydaje że słupki były robione pod łańcuszkiem. No i
| wstążeczka nadała w tej brązowej bluzeczce cały jej urok.
| ( a może tylko mi się tak wydaje )
| Władzia

Hmmm... wstążka, podszewka z lekkim połyskiem dodają duuużo uroku i
piękności tej brązowej, ale to są tylko dodatki... mi się wydaje, że włóczka
z tej brązowej jest po prostu sporo grubsza niż ta z wrzosowej... Zobaczcie,
wstążka z kokardką na brązowej podkreśla linię pod biustem (coś a la
sukienki z czasów napoleońskich), natomiast w bluzeczce wrzosowej ta linia
zdecydowanie "włazi" na biust (oczywiście posiadanie biustu czy jego brak
również bardzo wpływa na efekt końcowy)... brązowa jest do bioder, a
wrzosowa kończy się gdzieś w okolicy pępka... czyli wzór się zgadza, ale
rozmiar bluzki wyszedł inny... moim zdaniem zawiniła grubość nici i tyle...
Aha, brązowy wzór wygląda na bardziej wypukły niż wrzosowy również z powodu
połyskliwej podszewki.

No to powiedziałam, co widziałam ;)

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

7. Data: 2006-05-30 19:51:15

Od: "stynka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sinkag <s...@g...pl> napisał(a):

> Co robić żeby zabierając się np. za taką http://glinki.com/?l=xegkaj
> bluzeczkę

A istnieje gdzieś schemat do tego cuda???!!!!! Chętnie przygarnę :-)

st.

8. Data: 2006-05-30 21:42:10

Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A istnieje gdzieś schemat do tego cuda???!!!!! Chętnie przygarnę :-)

Tutaj
http://photo.163.com/photos/ziyu-9228x/44461520/1190
494378/

http://photo.163.com/photos/ziyu-9228x/44461520/1190
494466/

Dziękuje za wszystkie uwagi może kiedyś wydziergam cuś takiego.....
Pozdrawiam
Sinka

9. Data: 2006-05-31 07:05:28

Od: " " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sinkag <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>

> Pozdrawiam
> Sinka
>
> P.S.Chyba zostanę przy XXX tu efekt końcowy tak bardzo się nie różni od

Twoja wersja jest bardzo ładna, różnice rzezywiście wynikają chyba z rodzaju
włóczki (jakaś śliska, lejąca się wiskoza chyba się nada), sposobu
przerabiania słupków oraz, hmm cóż, na tak podrasowanym jak ten azjatycki
biust, wszystko inaczej się układa. No i podszewka robi swoje.
Czy mogę mieć do Ciebie pytanie? Wczoraj zaczęłam robić ten top. Model
ćwiczebny z resztki włóczki, coby dobrej nici nie zmarnować
pruciem.Zrobiłam "rozgwiazdę" i wypełniłam ją siatką. Kiedy zgodnie z tym,
co widać na zdjęciu, doczepiałam ją do co drugiego rzędu "ramion rozgwiazdy",
siatka taka jakaś skurczona wyszła, wyraźnie za krótka, jej dolny brzeg ma
kształt łukowaty, najkrótszy w środku. A kiedy siatkę łączyłam z każdym
rzędem rozgwiazdy, to siatka rozkloszowała się i była bardzo szeroka na
dole. Nawet by to miało sens, bo dałoby efekt rozszerzanego przodu, ale nie z
tej włóczki, za sztywne to jest i sterczy.
Czy ta siatka ma szanse się naciagnąć, żeby dolny brzeg bluzki był równy? Czy
jednak robię coś nie tak?
Drugie pytanie - jak zaczęłaś robić część na biust, bo nie mam koncepcji?
Gdzie to zacząć?
Będę wdzięczna za wskazówki, może pomogą one innym napalonym na ten top, bo
jest tego wart.
Z góry dziękuję.
Ilona

10. Data: 2006-05-31 12:29:37

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ilona poczytaj piaty post od dolu dotyczy tej bluzeczki, ale zaznaczam ze
jeszcze go chyba nikt nie zrobil bo te fotki tutaj to sa wszystkie z 7 ya
albo z photo 163:
http://kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=1444&postdays=
0&postorder=asc&start=135

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o