spodnica -poratujcie

1. Data: 2006-05-30 07:37:25

Temat: spodnica -poratujcie
Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje ciekawej spodnicy na druty, najchetniej z fredzlami rozm 38-40 ,
jesli ktoras z Was posiada takowa to prosze poratujcie mnie.
Szydelkowe widzialam ze na grupie sa ale ja niestety z szydelka jestem
noga:( , a jesli chodzi o druty to jesli teraz zaczne, moze na jesien uda mi
sie skonczyc :)

pozdrawiam Viola

2. Data: 2006-05-31 09:04:08

Temat: Re: spodnica -poratujcie
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczta wraca, poprosze działający adres na priv

--
Dziunia
d...@p...onet.pl

XXX bambusy DMC szukam