xxx czy jest taki wzor?

1. Data: 2004-12-13 21:45:13

Temat: Re: xxx czy jest taki wzor?
Od: "renia" <3...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy spotkalyscie sie kiedys ze wzorem (xxx) Matki Boskiej Ostrobramskiej?

Jest w "Hafty Polskie" 1/2002, wzór graficzny kolorowy, nie można go
zeskanować bo znaki graficzne nie są dobrze widoczne. Wysłałbym ci go ale
sama haftuję, idzie mi jak po grudzie, bo na czarnej kanwie.

Jest kanwa z nadrukiem w sprzedaży wysyłkowej (przynajmniej była w 2002
roku) - firma Megat tel (033) 85 85 855, 85 27 558, kosztowała 57 zł.

Pozdrawiam,
Renia

1. Data: 2004-12-14 21:07:58

Temat: xxx czy jest taki wzor?
Od: "Olgasw \(Gdańsk\)" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pytanko - male ale...
Czy spotkalyscie sie kiedys ze wzorem (xxx) Matki Boskiej Ostrobramskiej?
Znajomi chcieliby aby Mama wyszyla im obrazek, ale gorzej ze wzorem...
Czy tez jedyne co zostaje to program komputerowy do przerabiania na wzory?
Olga (Gdańsk)

1. Data: 2004-12-14 21:50:32

Od: "Olgasw \(Gdańsk\)" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renia" <3...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jest kanwa z nadrukiem w sprzedaży wysyłkowej (przynajmniej była w 2002
> roku) - firma Megat tel (033) 85 85 855, 85 27 558, kosztowała 57 zł.

Dziekuje bardzo!!!
Jeszcze dzisiaj poszperam w necie, a jutro bede sie kontaktowala.
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2004-12-15 06:14:33

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja wyszywalam ten obraz; okropność, z tym że na normalnym płótnie i
nigdy wiecej tego nie powtórze, za nic na swiecie, bardzo męcząca praca, ja
jeszcze miałam bardzo drobne krzyżyki... Co prawda efekt powalający, ale te
szarości i czarne tlo nie jest optymistyczne. W każdym razie Babunia bardzo
zadowolona, i dumna z dziela, ale ja umeczona po pachy...

Pozdrawiam z nad obrusa wyszywanego kolejnymi krzyzykami ( jak dostanę nici)

Monika z Poznania

P.S. do Olgi
Jeśli Twoja mama całe życie wyszywała ze schematów, nie będzie chciała
wyszywać kanwy z nadrukiem, możesz zamówić archiwalny numer Kramu.
Na pewno polecam zrobienie siatki, o wymiarach 10x 10 krzyżyków idzie
łatwiej.
Pozdrawiam i życzę morza cierpliwości dla twojej mamy...
Monika

1. Data: 2004-12-15 10:01:17

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cpnmsq$52b$1@atlantis.news.tpi.pl,
ktoś podpisujący się renia chciał powiedzieć, że:
> Jest w "Hafty Polskie" 1/2002, wzór graficzny kolorowy, nie można go
> zeskanować bo znaki graficzne nie są dobrze widoczne.

A na kserze kolorowym nie wyszłoby ?

--
Aneczka

[szycie]szukam sukienki
znowu materialy- gdzie??!!
szydelkowe bomki - help!
[druty] i jeszcze troche wzorkow (po rosyjsku)
[druty] nowa Sanda po rosyjsku