[szycie]szukam sukienki

1. Data: 2004-12-14 19:35:10

Temat: [szycie]szukam sukienki
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
szukam strony z modelami sukienek. Nie chodzi mi o wykroje tylko o sam
wygląd. Ma to być sukien wizytowa, a dokładnie na wesele, nie moje :)
Google wypluwa sklepy internetowe, a tam mało widać.
Szukam pomysłu, żebym o coś mogła zaczepić oko. Będę wdzięczna za wszelakie
pomysły.
Dziękuje.
Kitty (Gliwice)

1. Data: 2004-12-14 20:40:47

Temat: Re: [szycie]szukam sukienki
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Google wypluwa sklepy internetowe, a tam mało widać.
> Szukam pomysłu, żebym o coś mogła zaczepić oko. Będę wdzięczna za

Może tu coś znajdziesz: http://www.osinka.ru/Zhurnaly/

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-12-14 20:57:42

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu można pobrać wykroje, też można coś ciekawego znaleść
http://www.osinka.ru/Pattern/Free/
K.

1. Data: 2004-12-15 07:30:49

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitty" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Google wypluwa sklepy internetowe, a tam mało widać.
> Szukam pomysłu, żebym o coś mogła zaczepić oko. Będę wdzięczna za

Mozesz zerknąc na stronę Burdy:
http://www.burdamode.com/index.jsp?path=1000018-1129
004-1128998-1003047&cp=0

Kasia

1. Data: 2004-12-15 09:26:40

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitty wrote:

>Hej,
>szukam strony z modelami sukienek. Nie chodzi mi o wykroje tylko o sam
>wygląd. Ma to być sukien wizytowa, a dokładnie na wesele, nie moje :)

W normalnej [znaczy: drukowanej] polskiej Burdzie na grudzien sa chyba 4
[czy 5?] sukienki wieczorowe. A jesli nie potrzebujesz wykroju, tylko
pomyslu, to raczej jej nie kupuj, tylko zajrzyj, bo fason moze Ci nie
pasowac :))
Albo daj znac na grupie, najwyzej wskanuje Ci wieczorem zdjecia, to sama
zobaczysz.

Uka P.

1. Data: 2004-12-15 09:45:54

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Plosarek" <u...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pasowac :))
> Albo daj znac na grupie, najwyzej wskanuje Ci wieczorem zdjecia, to sama

Ta sama strona, którą podawałam wcześniej ma wgląd w aktualne wydanie Burdy
http://www.burdamode.com/index.jsp?path=1000018-1000
019

Suknie wieczorowe są tu:
http://www.burdamode.com/index.jsp?path=1000018-1000
019-1127950-1127934

Kasia

1. Data: 2004-12-15 10:34:55

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

>Suknie wieczorowe są tu:
>http://www.burdamode.com/index.jsp?path=1000018-100
0019-1127950-1127934

A rzeczywiscie, nie zajrzalam do tego linku, a to to :).

Uka P.

znowu materialy- gdzie??!!
szydelkowe bomki - help!
[druty] i jeszcze troche wzorkow (po rosyjsku)
[druty] nowa Sanda po rosyjsku
[OT]Stare czasopisma -poszukiwania?