[OT]Stare czasopisma -poszukiwania?

1. Data: 2004-12-14 13:20:40

Temat: [OT]Stare czasopisma -poszukiwania?
Od: " Anna" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
w dyskusjach naszej grupy przewijal sie watek starych czasopism robotkowych, ktore
mozna
czasami kupic, na straganach etc.
Ja mam pytanie troche z tym zwiazane: czy nie spotkalyscie przy okazji tego typu
zakupow
czasopism dla dzieci, konkretnie chodzi mi o starsze nr Misia?
Przepraszam, ze to niezupelnie w temacie "robotkowym", ale nie do konca, bo w tych
starszych
Misiach bylo mnostwo rzeczy do ROBIENIA dla maluchow typu: wyklejanki, skladanki etc.
nowe
nr sa tego zupelnie pozbawione- i szczerze mowiac nudne (dla mojej pociechy i... dla
mnie).
NB. Szukalam odpowiedzi na grupie "dziecinnej" ale tam nikt nie wiedzial,
wiec...zwracam sie z
prosba do Was. Te Misie ktore mamy w domu znamy juz na pamiec, a nowych, ciekawych
jakos
brak...
Interesuja mnie albo Wroclaw/Warszawa, albo ew. Krakow/Poznan, tylko tam moge szukac.

Z gory dziekuje, i serdecznie pozdrawiam,
Anna
O.C_P

1. Data: 2004-12-14 18:50:28

Temat: Re: [OT]Stare czasopisma -poszukiwania?
Od: "Beata" <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anna" napisał w wiadomości news:cpmpb7$4hn$1@inews.gazeta.pl...

> Ja mam pytanie troche z tym zwiazane: czy nie spotkalyscie przy okazji
> tego typu zakupow
> czasopism dla dzieci, konkretnie chodzi mi o starsze nr Misia?

Witam,
Czasem można znaleźć cosik na aukcjach allegro (www.allegro.pl). Ale
ostatnio widziałam tylko baaaaardzo stare ;)
Pozdrawiam,
Beata

1. Data: 2004-12-15 14:46:25

Temat: OT] Stare czasopisma poszukiwane?
Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Ci Beato serdecznie za podpowiedz, ale ja i tam juz szukalam!
Co prawda rocznik 1964 to prawdziwe antyki, nawet "antycznej" Ciotki Paszczaka nie
bylo wtedy
jeszcze na swiecie...
Nie trace jednak nadziei, ze gdzies sa troche "mlodsze" Misie...
:-)))
Anna
O.C_P

1. Data: 2004-12-15 16:19:25

Temat: Re: OT] Stare czasopisma poszukiwane?
Od: "Beata" <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anna" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Paszczaka nie bylo wtedy
> jeszcze na swiecie...
> Nie trace jednak nadziei, ze gdzies sa troche "mlodsze" Misie...

A może spróbować skontaktować się bezpośrednio z redakcją Może mają jakieś
archiwalne numery i z chęcią się ich pozbędą? Adres stronki z namiarami na
redakcję: http://www.mis.edu.pl/index.php
Pozdrawiam,
Beata

1. Data: 2004-12-17 11:57:02

Od: "Bożena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie trace jednak nadziei, ze gdzies sa troche "mlodsze" Misie...
> :-)))
> Anna

Ja na początku lipca kupiłam kilka numerów Misia z rolu 2003 (bo nowa szata
graficzna i rzeczywiście mniej ciekawa zawartość pojawiły się chyba od tego
roku). Kupowałam n astraganach na dworcach Warszawa _Śródnieście i Warszawa
Zachodnia. Moze jeszcze na coś trafisz :) JA wtych starych numerach bardzo
lubiłam dział: poczytajmy razem, tata słowa, ty obrazek. Teraz już tego nie
ma :(

DMC-kitchen dresser
[szydelko, druty] Diany po rosyjsku
(xxx) nowe?