[OT]Stare czasopisma -poszukiwania?

From: " Anna" <c...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: [OT]Stare czasopisma -poszukiwania?
Date: Tue, 14 Dec 2004 13:20:40 +0000 (UTC)

Witajcie!
w dyskusjach naszej grupy przewijal sie watek starych czasopism robotkowych, ktore
mozna
czasami kupic, na straganach etc.
Ja mam pytanie troche z tym zwiazane: czy nie spotkalyscie przy okazji tego typu
zakupow
czasopism dla dzieci, konkretnie chodzi mi o starsze nr Misia?
Przepraszam, ze to niezupelnie w temacie "robotkowym", ale nie do konca, bo w tych
starszych
Misiach bylo mnostwo rzeczy do ROBIENIA dla maluchow typu: wyklejanki, skladanki etc.
nowe
nr sa tego zupelnie pozbawione- i szczerze mowiac nudne (dla mojej pociechy i... dla
mnie).
NB. Szukalam odpowiedzi na grupie "dziecinnej" ale tam nikt nie wiedzial,
wiec...zwracam sie z
prosba do Was. Te Misie ktore mamy w domu znamy juz na pamiec, a nowych, ciekawych
jakos
brak...
Interesuja mnie albo Wroclaw/Warszawa, albo ew. Krakow/Poznan, tylko tam moge szukac.

Z gory dziekuje, i serdecznie pozdrawiam,
Anna
O.C_P