[xxx] drobna kanwa

1. Data: 2004-03-10 16:14:17

Temat: [xxx] drobna kanwa
Od: "vernon" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako poczatkujaca i kompletny laik chcialam zapytac: jak haftowac na drobnej
kanwie?
Mam blekitna kanwe ale jest ona drobniejsza niz biala. Chcialabym na niej
wyhaftowac miarke wzrostu dla mojego synka, ale to chyba nie bedzie tej
dlugosci co na zwyklej kanwie, czy sie myle.
Podpowiedzcie mi cos i ukierunkujcie mnie, prosze.

Z gory dzieki za pomoc

pozdr
Kamila (Warszawa)

1. Data: 2004-03-10 16:29:06

Temat: Re: [xxx] drobna kanwa
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"vernon" <v...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> dlugosci co na zwyklej kanwie, czy sie myle.
> Podpowiedzcie mi cos i ukierunkujcie mnie, prosze.

Tak poogladalam wzory, ktore mam i doszlam do nast. wnioskow:
Jesli to jest taka kanwa jak Aida to moze mozna wzor/motywy troche
"rozciagnac"? Najpierw centymetrem centymetry wymierzyc w zaleznosi jak masz
na wzorze (co cm albo 10cm) i na odpowiednich wysokosciach wyhaftowac
motywy.
Jesli material o rownym splocie to moze krzyzyk robic na trzy nitki
materialu - ale tez trzeba by wymierzyc, zeby Ci z cm nie wyszly cale albo
milimetry.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-03-10 22:03:35

Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

test

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-03-11 08:17:21

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli material o rownym splocie to moze krzyzyk robic na trzy nitki
> materialu - ale tez trzeba by wymierzyc, zeby Ci z cm nie wyszly cale albo

I jeszcze trzeba by bylo sprawdzic, czy material sie nie zstepuje w praniu,
a jesli tak to uwzglednic to w obliczeniach. Taka miarka, do której maja
swobodny dostep male lapki, chyba bedzie musiala byc czasami prana :-)

Agnieszka (Poznan)

włóczka i brak pomysłu ;(
(masa solna) baranek
SWTEREK WIAZANY JAK KIMONO...