[xxx, inne] tekturki do nawijania mulin

1. Data: 2004-09-13 08:47:58

Temat: [xxx, inne] tekturki do nawijania mulin
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Szukam zdjęcia takich tekturek do nawijania mulin. Widziałam je kiedyś w
jakimś sklepie internetowym, ale teraz za nic nie mogę znaleźć (nie jest to
żaden ze sklepów w FAQ). Czy kroś może mi pomóc i powie gdzie mogę znaleźć
zdjęcie? Chce koleżance pokazać jak to wygląda. (Sklep najlepiej by mogła
potem sobie kupić jak jej się spodoba)
Pozdrowionka
Elen zakręcona jak ślimak na wiosnę

---

1. Data: 2004-09-13 08:48:41

Temat: Re: [xxx, inne] tekturki do nawijania mulin
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja takie tekturki kupuje w Hobby Studio:)
Fotke wysle na priv.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-09-13 09:29:17

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja takie tekturki kupuje w Hobby Studio:)
> Fotke wysle na priv.

> Pozdrawiam - Ilona
> Gdynia

Dziekuję pięknie za fotkę :) A czy jest może jakiś inny sklep internetowy
niż Hobby Studio mający to w swojej ofercie?

Elen :) @

---

1. Data: 2004-09-13 11:27:14

Od: "koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj jest chyba coś takiego:

http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/palety_kolorow.p
hp

Pozdrawiam, Koko

[inne]mam czas...i co - jestem wściekła!
xxx - pomocy czy ktos ma?
[trochę OT] mały prezent dla dziewczyn z Trójmiasta ;)
[druty] Susanna 10/2004 (rus)
"zreczne rece"