[trochę OT] mały prezent dla dziewczyn z Trójmiasta ;)

1. Data: 2004-09-12 06:17:03

Temat: Re: [trochę OT] mały prezent dla dziewczyn z Trójmiasta ;)
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości ...
> Witam :)
> Odrabiam zaległości na stronie i właśnie wrzuciłam trochę zdjęć z
> Trójmiasta :)
> Dziewczyny z innych części robótkowego świata też są oczywiście
> zaproszone :)

Dziękuję, poczułam się zaproszona i zajrzałam, z tym większą ciekawością, że
mieszkam dokładnie na przeciwległym krańcu Polski - w Nowym Sączu, a do
Trójmiasta jeszcze nie zabrnęłam. Zdjęcia świetne, zwłaszcza jeśli chodzi o
pomysły kompozycyjne. Natomiast brakowało mi trochę znajomości Trójmiasta,
więc może by jakieś podpisy, Julitko?

Dziękuję za wycieczkę po Trójmieście pięknym i prawdziwym, do którego
przewodnik nie zaprowadzi.

AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-09-12 22:44:51

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Odrabiam zaległości na stronie i właśnie wrzuciłam trochę zdjęć z
Trójmiasta :) Robótkowo jest hmmm... troszkę, ale mam nadzieję, że się
Wam spodoba ;)
http://inkubusnet.internetdsl.pl/foto/gdansk2004_1/i
ndex.htm

Dziewczyny z innych części robótkowego świata też są oczywiście
zaproszone :) (jeszcze po cichu dodam, że będzie więcej zdjęć robótkowo-
trójmiejskich, tylko w innym kawałku strony i dopiero jak się uporam z
jego składaniem ;) )

pozdrawiam
Julita
--