xxx-kilka nowych obrazków w galerii

1. Data: 2004-09-13 10:00:12

Temat: xxx-kilka nowych obrazków w galerii
Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Umieściłam kilka nowych obrazków w swojej galerii.
Chętnych zapraszam do oglądania :)))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)
http://serwis-starfax.com.pl/gallery/

1. Data: 2004-09-13 10:08:14

Temat: Re: xxx-kilka nowych obrazków w galerii
Od: "izap" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirka!!!
Co tu dużo pisać...Prace są PIĘKNE!!!
Gratuluje:-)

pozdrawiam
Iza,Gdynia

1. Data: 2004-09-13 10:35:40

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dech zapiera....
Jest pieknie, jak sie tak oglada te perfekcyjnie wyhaftowane slicznosci....

Mirko, prosze powiedz jak haftowalas Arabke, chodzi o twarz i rece, wyglada
tak, jakby szata byla wyszywana krzyzykami np. co dwie nitki, a twarz i rece
co jedna?
Prawda li to? Cudnie wyszlo.....

uklony
Ewa (Krakow)
nadal zazdroszczaca wspanialego ogrodu

1. Data: 2004-09-13 10:53:53

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wyglada
> tak, jakby szata byla wyszywana krzyzykami np. co dwie nitki, a twarz i

Niezupełnie tak. Arabkę haftuje się xxx, natomiast twarz, ręce i kawałek
ramienia jest na oddzielnym schemacie.
Haftuje się półkrzyżykami w ten sposób,że zamiast jednego xxx, robi się 4
półkrzyżyki.
Musisz mieć do tego materiał jednonitkowy. Ja robiłam na Luganie z HS.
Zdjęcie nie oddaje efektu, ale szczerze polecam. Twarz wyglada jak malowana.
Pozdrawiam
Mirka

1. Data: 2004-09-13 11:17:50

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje pieknie za wyjasnienia
nawet na zdjeciu efekt jest imponujacy.......

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-13 19:34:16

Od: "Lila" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Umieściłam kilka nowych obrazków w swojej galerii.
> [...]
Jestem zachwycona Twoimi pracami. Dokonałaś wielkiej i pieknej rzeczy.
Oglądałam Twoją galerię z zapartym tchem. Jestem pod wrażeniem Twojej
pracowitości. Oglądałam z przyjemnością ponieważ wyhaftowane przez Ciebie
prace zawsze mnie się bardzo podobały. Jeszcze raz moje gratulacje. Tak
trzymać Lila

1. Data: 2004-09-15 14:34:14

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Naprawde bardzo piekne masz obrazki!
Czy mozesz powiedziec, co to jest ten material Lugana?A pozostale obrazki na
czym wyszywalas?
Pozdrawiam

Goska-Wroclaw

1. Data: 2004-09-15 17:30:44

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawde bardzo piekne masz obrazki!
> Czy mozesz powiedziec, co to jest ten material Lugana?A pozostale obrazki
> [...]

Dzięki za miłe słowa :))
Lugana to taki materiał o splocie jednonitkowym, jak np.len, ale bardzo
równiutkim.
Kupowałam w HS. Można z metra, albo w kawałkach. Ten akurat jest ecru
(chociaż na zdjęciu tego nie widać), ale jest też w innych kolorach.
Reszta robiona jest na Aidzie. Panele na 14-ce, a sepia na 18-ce.
Pozdrawiam
Mirka

1. Data: 2004-09-22 09:38:00

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Sep 2004 12:00:12 +0200, "Mira Wyszyńska"
<m...@s...pl> wrote:

>Umieściłam kilka nowych obrazków w swojej galerii.
>http://serwis-starfax.com.pl/gallery/

Jak zwykle piękne! Ależ masz tempo!
Z zazdrością patrzę na te podłużne obrazki, dwa z nich chodzą za
mną już chyba ze 2 lata i nie mogę sie zebrać. Jak Ci się
haftowało ten holenderski widoczek z tulipanami i wiatrakiem i
Toskanię? Powiedz, że były łatwe i szybkie, proszę :))) Może w
końcu się wezmę...

Pozdrawiam po przerwie,
Anka :)

1. Data: 2004-09-22 16:08:17

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za miłe słowa, ale jeśli chodzi o tempo, to panele były haftowane
przez kilka misięcy;)))
Chociaż jeden średnio dwa tygodnie.
Wiatraki bardzo dobrze sie haftowało, Toskanię najgorzej, ale dla mnie jest
najładniejsza.
Toskania ma dużo podwójnych xxx. Ale warto sie pomęczyć , choć nie jest
szybko i łatwo :))
Więc do dzieła,weź się bo warto.
Pozdrawiam
Mirka

> [...]
> haftowało ten holenderski widoczek z tulipanami i wiatrakiem i
> Toskanię? Powiedz, że były łatwe i szybkie, proszę :))) Może w

[xxx, inne] tekturki do nawijania mulin
[inne]mam czas...i co - jestem wściekła!
xxx - pomocy czy ktos ma?
[trochę OT] mały prezent dla dziewczyn z Trójmiasta ;)
[druty] Susanna 10/2004 (rus)