xxx - nadmiar dozgonnych prosb!

11. Data: 2005-04-03 04:48:49

Temat: Re: xxx - nadmiar dozgonnych prosb!
Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam właśnie świeże budki ptasie (dzisiaj sciągnięte) - dalej jesteś
> zainteresowana??
> Dodo

o, tak!!!!, tak, tak!
U.

12. Data: 2005-04-03 17:08:31

Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprawcie najpierw w wyszukiwarce:
> http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczne
> zadajcie sobie choć trochę trudu a dopiero wtedy wysyłajcie "nadmiar dozgonnych
> próśb"
> zdzieba/w-wa/

Moja Droga, zadalam sobie duzo trudu, ale pamiec moja nie jest byc moze tak
pojemna jak Twoja, zeby po skrystalizowaniu konkretnego zainteresowania i
obejrzeniu setek obrazkow odtworzyc w pamieci lokalizacje tego czego szukam...!
Pamietaj jeszcze o czasie! nie kazdy go ma w nadmiarze! zwlaszcza na siedzenie
po wielokroc w wyszukiwarkach! podobnie jak nie kazdy ma czas i chec na pomoc
innym, kto chce pomoc - nie czyni uwag, a zwyczajnie pomaga!
Z wyrazami szacunku
Ula Soliwodowa

13. Data: 2005-04-03 17:21:13

Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy samczy terror. Jedyna metoda mieć swój własny komputer. Można za
> grosze kupić, używany, zamiast dodatkowych obiadów i itd. jeżeli ktoś nie
> lubi nadmiaru. Wolność moje Panie. Ponieważ jestem starszą panią z ogromnym
> stażem małżeńskim , polegajcie na mnie. Alex
> Użytkownik "Ula S." <k...@o...pl> napisał w wiadomości

Ej, Alex, nie przesadzajmy! zaraz tam terror!
Wszak jak swiat swiatem wiadomo - w filmach wystepuje romantyczny kochanek, w
zyciu tylko despota, tyran i malo co dobrego... nawet sami faceci sie do tego
stereotypu przyzwyczaili i spokojnie pozwalaja sobie przypinac kolejne latki; a
wiadomo, maz jest slodki i kochany, a i tak na wszystko pozwoli...
komputer drugi owszem tak, tylko trzeba miec jeszcze miejsce, by go postawic...
uklony
U.

[xxx] motywy komunijne ktos szukal
Moderator - Czy to prawda???
Galeria Miry-hardanger
taśma formujaca - Katowice
[szydełko] skrzypiące szydełko, chyba zwartusieję