[xxx]niepełny klucz - pomocy

1. Data: 2005-11-02 15:09:29

Temat: [xxx]niepełny klucz - pomocy
Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może któraś z Was posiada pełny klucz do tej serii?

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=28802

wydziubałam krzyżyki do obrazka z kościółkiem a przy back stitchach okazało
się, ze brakuje oznaczeń w kluczu.

Kochane poratujcie....... albo zostanę z niedokończonym
obrazkiem.........;-((((

Pozdrawiam
Sinka

2. Data: 2005-11-02 15:40:52

Temat: Re: [xxx]niepełny klucz - pomocy
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SinkaG" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okazało
> się, ze brakuje oznaczeń w kluczu.
>
> Kochane poratujcie....... albo zostanę z niedokończonym

wszyskie kolorki masz podane w linku który wkleiłaś

pzdr
Dodo

3. Data: 2005-11-02 19:26:11

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "SinkaG" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> wszyskie kolorki masz podane w linku który wkleiłaś

No właśnie w tym problem, ze tam brakuje np. french knotów i niektórych
backstitchów

4. Data: 2005-11-02 23:42:10

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

SinkaG napisał(a):
> No właśnie w tym problem, ze tam brakuje np. french knotów i niektórych
> backstitchów

A możesz wskazać których backstichów konkretnie Ci brakuje?
Ja tam widzę niebieskie, brązowe, ciemnoniebieskie.
Opisz dokładniej - może czegoś nie zauważyłaś (albo my).

--
Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2005-11-03 08:25:52

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ja tam widzę niebieskie, brązowe, ciemnoniebieskie.
> Opisz dokładniej - może czegoś nie zauważyłaś (albo my).

chodzi mi o te oznaczone podwójna zieloną i podwójną czerwoną linią

Hejka
Sinka

6. Data: 2005-11-07 02:49:34

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> chodzi mi o te oznaczone podwójna zieloną i podwójną czerwoną linią

zwracam honor - faktycznie tych oznaczeń nie ma w kluczu. Myślę że to
niekońiecznie jest mulina, może inna nitka służąca do wykańcznia?? nie wiem.
Ale bez tych wzorków obrazek będzie ładniejszy :-) Tak myślę
Chyba że robisz dokładnie to samo co jest w projekcie a nie tylko
wykorzystujesz haft. Jeżeli tak to proponuję dobrać kolor na oko. Fotografia
jest w dobrej rozdzielczości (przynajmniej ta co ja mam)

Swoją drogą popatrzyłam na inne backstitche i różne przliczniki DIM i np ta
zielona kreska na gałęziach drzew, na śniegu jest wg klucza niebieska (6016)
no chyba że ciemna różowa - ale nie sądzę. Sprawdziłam sobie w
przelicznikach i ten kolorek wychodzi dość ciemny niebieski a na fotce jest
prawie biały.

Koniecznie pochwal sie fotką tego co zrobiłaś bo bardzo ciekawa jestem jak
wychodzi. Te obrazki tez sa na mojej liście ale jeszcze nie wiem kiedy...
pozdrawiam
Dodo

aha - kiedyś w dziale z gotowymi pracami były te ( nie wiem jak to nazwać:
ornament?? zawieszki?? poduszeczki??) zrobione i mam wrażenie że przez
dziewczynę która wrzuciła te schematy choochoo. W ostateczności możnaby było
odzukać tą wiadomość (ale to jak bedziesz bardzo zdesperowana) bo ja
próbowałam znaleźć i ciężko mi szło.
pzdr.
Dodo

[szydełko] święta