(szydełko)wzór na owalny obrus

1. Data: 2005-11-02 14:10:44

Temat: (szydełko)wzór na owalny obrus
Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o pomoc. Jestem początkująca w wyszukiwaniu wzorów w Internecie.
Może ktoś ma w swoich zbiorach jakiś ładny wzór na obrus szydełkiem, problem w
tym, że owalny.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

2. Data: 2005-11-02 14:43:43

Temat: Re: (szydełko)wzór na owalny obrus
Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Nov 2005 15:10:44 +0100, "ela" <e...@w...pl>
wrote:

> [...]
>Może ktoś ma w swoich zbiorach jakiś ładny wzór na obrus szydełkiem, problem w

Tu znajdziesz owalne serwety i obrusy
http://glinki.com/?l=snh8g7
i jeszcze coś takiego
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27924&PhotoID=190954
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=36062&PhotoID=357113
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=36062&PhotoID=357109
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27924&PhotoID=190955
Moolinea

3. Data: 2005-11-02 15:05:23

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Internecie.
> Może ktoś ma w swoich zbiorach jakiś ładny wzór na obrus szydełkiem,

Wysłałam kilka wzorów na priv, są to co prawda bieżniki a nie obrusy, ale
może coś wybierzesz.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

[OT] Przypomnienie - Kraków