(xxx) potrzebne Motylki

1. Data: 2005-07-06 13:06:28

Temat: (xxx) potrzebne Motylki
Od: "Elutka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie potrzebuje kilka kolorowych motyli w roznych pozach nie za
duzych
Z gory dziekuje za wasza pomoc
pozdrawiam
Elutka
[Trzebnica]

2. Data: 2005-07-06 14:09:16

Temat: Re: (xxx) potrzebne Motylki
Od: "Nina" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wyboru...
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=interbut
terfly&RubrID=15561

Pozdrawiam,
Nina (Sanok)

3. Data: 2005-07-06 16:39:13

Od: "Elutka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki :)

4. Data: 2005-07-06 16:46:59

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie potrzebuje kilka kolorowych motyli w roznych pozach nie za
> duzych
przepraszam Cię bardzo, nie chciałabym być żle zrozumiana ale czy przed
napisaniem postu spróbowałaś poszukać w naszej wyszukiwarce?
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczne
chyba nie, wystarczy wpisać "motyle" i wyskoczyły wszystkie posty w których
mówiono o motylach, ale potem trzeba cierpliwie wszystko przeglądąc
ale łatwiej i szybciej jest prosić, prawda?

przypominam post Pusi z 5 lipca
FAQ pl.rec.robotki-reczne

Nowe grupowiczki proszone są o zapoznanie sie z naszym FAQ:

przepraszm bardzo jeśli kogoś uraziłam, ale ciągłe czytanie o poszukiwaniu
schematów prawie bez przerwy pojawiających na forum zniechęca do pomocy a
cierpią na tym ci co poszukują schematu jednego ulubionego obrazka a którego
nie można zdobyć
pozdrawiam
zdzieba/w-wa/

5. Data: 2005-07-07 07:55:05

Od: "Monika Jeziorska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mala uwaga,
nie kazdy umei poruszac sie na forum tak dobrze zeby cos odnalezc.
Wydaje mi sie ze po to jest forum aby sie pytac. Jesli ktos nie ma ochoty
odpisywac niech nie odpisuje. Proste. I nie wpisuje takich uwag
bo kazdy ma prawo zapytac:))

6. Data: 2005-07-07 09:41:35

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mala uwaga,
> nie kazdy umei poruszac sie na forum tak dobrze zeby cos odnalezc.

ćwiczenie czyni mistrza, jeżeli nie będziesz próbować nie będziesz nigdy umiała
poruszać się na forum
i żeby umieć dlatego ciągle ktoś z grupowiczek przypomina

Nowe grupowiczki /i nie tylko/ proszone są o zapoznanie sie z naszym FAQ:

> bo kazdy ma prawo zapytac:))

oczywiście, ale najpierw niech zada sibie trud i poszuka

a Ty - przykro mi to napisać wystąpiłaś w roli adwokata-leniuszka
zdzieba

7. Data: 2005-07-07 12:47:15

Od: "Monika Jeziorska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy adwokata leniuszka

po prostu wiem ze sa na tym forum zarowno sooby mlode jka i starsze i wiem
jaki wielki problem sprawia im wejscie na forum i napisanie postu a co
dopiero piwiedziec szukanie czegokolwiek

mi nie sprawia problemu cokolwiek znalezc ale rozumiem ze nia kazdy potrafi i
jest w stanie sie nauczyc

(szydełko) Letnie torebki
xxx szukam wzoru
poszukuje tłumaczenia