[ot] - b. wazna przestroga dla gg-owcow!!!

1. Data: 2005-07-06 14:26:42

Temat: [ot] - b. wazna przestroga dla gg-owcow!!!
Od: "mysz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

UWAGA BARDZO WAŻNE!

Gosc wysyła linki na gg z adresem ( www. lola. za. pl) - dałem spacje po
kropkach po to byscie sobie nie kliknęli.
Klikając na to wchodzisz na jego stronę, która jest zainfekowana trojanem
z keylogerem w celu nasłuchiwania klawiatury,
co w efekcie daje zdobycie haseł i zdalną kontrolę nad komputerem.

WYŚLIJ WIADOMOŚĆ KAŻDEMU ZE SWOJEJ LISTY KONTAKTÓW!

kumpel,ktory mi to przyslal, jest wyjatkowo powaznym i odpowiedzialnym
czlowiekiem, dlatego tez zamieszczam informacje na grupie
Ula

2. Data: 2005-07-06 15:11:42

Temat: Re: [ot] - b. wazna przestroga dla gg-owcow!!!
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mysz napisał(a):
> UWAGA BARDZO WAŻNE!

I jeszcze ważniejsze. NIe rozsyłaj spamu. Brrr!
I czytaj tu:

http://ceti.pl/gralinski/chains/lola.htm

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

3. Data: 2005-07-06 15:43:21

Od: "mysz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze ważniejsze. NIe rozsyłaj spamu. Brrr!
> [...]

o jesli to spam, to ja uprzejmie przepraszam i z awantura sie pisemna udam, acz
cos mi sie nie wydaje, zbyt dlugo znam czlowieka i raczej mu ufam, u mnie sie
nic nie otwieralo, nie cudowalo
zaczyna mi byc glupio,
jesli nabalaganilam, przepraszam, chcialam dobrze
U.

4. Data: 2005-07-06 17:00:40

Od: "mysz juz spokojna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze ważniejsze. NIe rozsyłaj spamu. Brrr!

a dlaczego ty twierdzisz, ze to spam, rownie dobrze moglabym o kotku na plotku
napisac, to tez mozna nazwac spamem, ale pewnie bys sie nie czepiala,
rozni wariaci po swiecie chodza i rozne maja pomysly, ja juz raz dysk musialam
wymieniac, wiem jaki to klopot...
takie mnie oglupienie chwycilo, ze rozum stracilam, opamietanie przyszlo po
chwili, jaka masz pewnosc, ze ta wiadomosc to tylko smiec?! zyjemy w swiecie bez
gwarancji i jesli ktos ci mowi - sluchaj, nie ruszaj tego, nie warto, to moze
sobie zartuje, a moze sam sie sparzyl i chce uprzedzic innych...
oby to byl tylko zart...!
U.

5. Data: 2005-07-06 17:50:41

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mysz juz spokojna napisał(a):

> a dlaczego ty twierdzisz, ze to spam,

Ano dlatego, że sprawdziłam. Zaglądałaś pod linka, który podałam?
I absolutnie nie chciałam Ciebie urazić. Zgoda? :)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

6. Data: 2005-07-06 17:52:59

Od: "mysz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano dlatego, że sprawdziłam. Zaglądałaś pod linka, który podałam?
> I absolutnie nie chciałam Ciebie urazić. Zgoda? :)))

jasne Aneczko, ze zgoda!

> Pozdrawiam!
> Anna B. (Ziemia Lubuska)
i pozdrowionko oddane