[xxx]prosze BARDZO o egipskie motywy...

1. Data: 2003-10-03 06:05:23

Temat: [xxx]prosze BARDZO o egipskie motywy...
Od: "Lalka" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam w prezencie przywieziony z Egiptu papirus. Cudenko!!!
Postanowilam wyszyc cos do kolekcji, zeby nie bylo mu smutno na scianie...
Koncze juz jeden motyw i zabieram sie za Tutenchamona, ale sciana duza...
Bardzo prosze o wzorki z egipskimi motywami.
Z gory caluski w podziekowaniu sle...
Lalka
ps. male motywy tez mile widziane...

1. Data: 2003-10-03 07:24:42

Temat: Re: [xxx]prosze BARDZO o egipskie motywy...
Od: "Basia" <borbaska[NOSPAM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

U Sani jest kilka egipskich motywów:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=22352&o
b=0

Pozdrowienia
Basia

1. Data: 2003-10-03 18:58:05

Od: "Lalka" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu! Bardzo dziekuje za pomoc!!!
SA ekstrunia, lecz z tego udalo mi sie podpatrzec, to tylko trzy schematy sa
dostepne.
EGYPTIAN SAMPLER juz wlasnie dostalam (DZIEKI DARCZYNCO :-)
Bardzo mi zalezy na EGYPTIAN KIT, EXTRAWAGANCE i PANEL........
Moze kiedys ktos....
Dzieki jeszcze raz - pozdrawiam Lalka

1. Data: 2003-10-03 19:26:53

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam dwa przesliczne egipskie motywy z Lanarte, dokładniej faraona i
nefreteti, już leca na prv

esterka

1. Data: 2003-10-04 07:28:39

Od: "Lalka" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziekuje wszystkim darczyncom ( darczyncyniom) za maile.
Odezwe sie wieczorkiem na priv
Lalka

1. Data: 2003-10-05 16:27:33

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lalka napisał:
> [...]
> Koncze juz jeden motyw i zabieram sie za Tutenchamona, ale sciana duza...
> Bardzo prosze o wzorki z egipskimi motywami.

Witam.
Jest tam wsrod innych i egipski
http://www.alsenik.narod.ru/katia.htm
Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-11-09 23:46:26

Od: "Kitty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam dwa przesliczne egipskie motywy z Lanarte, dokładniej faraona i
> nefreteti, już leca na prv

Esterko, czy mogłabym również uśmiechnąć się o te egipskie motywy? Bardzo
ładnie proszę:)

Pozdrowionka

Kitty ( k...@p...onet.pl)

FRYWOLITKI - strona www
mój szalik się zwija
[pyt] najnowszy numer Anny
xxx-pierwsze w zyciu
[xxx] Teresa Wentzler's Celestial Dragon