[xxx]taśma z aidy+haft "chłopięcy"

1. Data: 2005-05-27 08:01:46

Temat: [xxx]taśma z aidy+haft "chłopięcy"
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie robótkowiczki!

Nie było mnie tu dość długo - tzn. nie zabierałam głosu, jednak dyskusje
robótkowe śledziłam w miarę regularnie.
Teraz - mam nadzieję - znajdę troszkę więcej czasu nie tylko dla grupy, ale
przede wszystkim dla robótek, które w ostatnim czasie baaardzo zaniedbałam.
Od początku czerwca będę na zwolnieniu, więc ponadrabiam troszkę zaległosci.

Kupiłam wczesną wiosną taśmę-aidę o szerokości 25 krzyżykow. W planie miałam
ozdobienie pościeli dla mojego Malutka motywami dziecięcymi, neutralnymi -
jeśli chodzi o płeć. Jednak w czasie mojej ostatniej wizyty u doktorka
dowiedziałam się (wbrew moim oczekiwaniom), że będę miała chłopczyka i
koncepcja haftu na taśmie oczywiście się zmieniła - motywy muszą być
chłopięce :)

Gdyby któraś z Was dysponowała chłopięcymi motywami (wysokimi na 25
krzyżyków maksymalnie!!!) samochodziki, samoloty, ciuchcie itp. to będę
wdzięczna za podesłanie schematów. Przyjmę wszystko!

Dziękuję Wam gorąco i pozdrawiam z gorącego Nowego Sącza:)

--
AgaWa & Malutek (~07.08.2005)
GG 4624445

2. Data: 2005-05-30 12:17:09

Temat: Re: [xxx]taśma z aidy+haft "chłopięcy"
Od: Ewa Zimkowska <e...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
> Gdyby któraś z Was dysponowała chłopięcymi motywami (wysokimi na 25
> krzyżyków maksymalnie!!!) samochodziki, samoloty, ciuchcie itp. to będę
> wdzięczna za podesłanie schematów. Przyjmę wszystko!

wyścigówka, żaglówka, miś
http://www.coatscorrente.com.br/consumidor/produtos/
receitas/especial/teesp120600.htm

i jeszcze
rower
http://www.coatscorrente.com.br/consumidor/produtos/
receitas/freceita.htm
- trzeba wybrać "Diagrama"

Pozdrawiam
Ewa
(Wrocław)

3. Data: 2005-06-02 19:28:13

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałam serdecznie podziękować Wszystkim dziewczynom, które odpowiedziały
na moją prośbę. Zostałam zasypana wzorkami, schematami, linkami i
życzliwością. Gdybym chciała wykorzystać niewielką część tego, co
otrzymałam, na tuzinie dzieciaczków nie mogłabym poprzestać :)))

Jeszcze raz d z i ę k u j e m y !!!

Dziękujemy my, czyli
AgaWa & Malutek (~07.08.2005) z uporem maniaka wciskający piętę pod żebro
swojej mamy (uparł się na prawą stronę)
GG 4624445

Gdzie kupię tzw. dziadki ze sznurka?
[szydełko] bluzeczki