xxx - to i na mnie przyszla pora - szukam...

1. Data: 2006-11-09 21:17:36

Temat: xxx - to i na mnie przyszla pora - szukam...
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

chcialabym z jakims bledzikiem ortograficznym, ale niestety sie nie da, a moze
malo pomyslowa jestem..., w kazdym razie chcialam uwage zwrocic na siebie i swa
prosbe - samaochodow szukam, pociagow i calej tej zmechanizowanej dzialki
krzyzykowej, takiej na poziomie dzieckow maloletnich i z przeznaczeniem wlasnie
dla nich!
Przeszukalam archiwum i albo juz mam, albo co czestsze - schematy wysylane byly
na prywatne skrzynki, a ew. linki juz nie dzialaja!
Wdzieczna bede niezmiernie za wszelka pomoc, poszukuje glownie obrazkow takich
bardziej "kolderkowych", czyli kolorowe silnie, a nie bardzo male, nie
unowoczesnione, slodkie, dzieciece...
serdecznie pozdrawiam
Ula

2. Data: 2006-11-09 21:44:32

Temat: Re: xxx - to i na mnie przyszla pora - szukam...
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej "kolderkowych", czyli kolorowe silnie, a nie bardzo male, nie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2e151b823e
9e26b2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2cff8553a4
01979d.html
http://crea-grilles.tricots.chez-alice.fr/TRANSPORTS
.htm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/jzjtu72cth
letyjo.html

3. Data: 2006-11-10 14:53:48

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Krysiu za chec pomocy, jestem Ci bardzo wdzieczna, mimo ze
zaproponowane obrazki juz mam...
pozdrawiam
Ula

4. Data: 2006-11-10 15:24:46

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takich
> bardziej "kolderkowych", czyli kolorowe silnie, a nie bardzo male, nie

Znalazlam jeszcze takie
http://show.7ya.ru/private.aspx?login=tyudayeva&Rubr
ID=8557
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=72518
http://ewcia116.fotosik.pl/zdjecia/58.html

chociaz chyba nie o takie Ci chodzi, ale moze kiedys sie przydadzą :-)

5. Data: 2006-11-10 15:43:04

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://ewcia116.fotosik.pl/zdjecia/58.html
>
> chociaz chyba nie o takie Ci chodzi, ale moze kiedys sie przydadzą :-)

za te spycharki, koparki, to ja Ci do nog padam! za pozostale tez slonecznie
dziekuje!
ukloniska
Ula

moze jeszcze ktos cos ma?

6. Data: 2006-11-11 10:24:55

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/photos/amylee_book/65533507/#p2

Pozdrawiam
Beata

*******
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=rcp3xd I N T E RLADY 4
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 5 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 6 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 7 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=0rnrhz INTERLADY 8 (rozne roznosci)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

[xxx] aniołki dzieci - ośmielam się prosić
Spotkanie Wrocławianek
imieninowe wdzianko...
Wzór na zasłonkę
jesienna czapka