Wzór na zasłonkę

1. Data: 2006-11-09 16:42:53

Temat: Wzór na zasłonkę
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję zrobić zasłonkę na okienko w drzwiach, ok. 16-18 cm szerokości.
Wymyśliłam sobie (wersja druga, pierwsza robi się na szydełku:)) takie coś
krzyżykami na kanwie. Gobelinowej, sztywnej, resztki kordonku przy okazji
chcę wykorzystać. Ale - musiałby być wzór jakiś geometryczny. Na parę
kolorów, nie delikatnie dobierane odcienie, tylko żywe, kontrastowe kolory.
Może ktoś coś ma i będzie chciał się podzielić?

B.

2. Data: 2006-11-10 07:38:54

Temat: Re: Wzór na zasłonk
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <

> Potrzebuję zrobić zasłonkę na okienko w drzwiach, ok. 16-18 cm
szerokości.
> Wymyśliłam sobie (wersja druga, pierwsza robi się na szydełku:)) takie coś
> krzyżykami na kanwie.

A może weź pod uwage wersję trzecią - hardanger. Widziałam zółtą malutką
zasłonkę - świetnie wyglądała.

E.

3. Data: 2006-11-10 07:49:06

Temat: Re: Wzór na zasłonke
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta T." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <

> szerokości.
>
> A może weź pod uwage wersję trzecią - hardanger. Widziałam zółtą malutką
> zasłonkę - świetnie wyglądała.

Ba, musiałabym się nauczyć i kupić materiały:), a kanwę i kordonek mam w
domu. Ale wczoraj sobie przypomniałam, że istnieje tzw. Bargello i może to
wykorzystam
(http://www.princetonpleaters.org/dynamic.asp?id=sty
lecvbargello).

B.