yasmin

1. Data: 2005-11-22 00:00:58

Temat: yasmin
Od: "Kamcia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytania do kobiet, które zażywają tabletki Yasin.
Jak się czujecie po nich?
Czy przybyło Wam kilgramów?
Ogólnie, jaka była reakcja organizmu na te tabletki?

Pozdrawiam
Kamcia

1. Data: 2005-11-22 08:09:00

Temat: Re: yasmin
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamcia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam pytania do kobiet, które zażywają tabletki Yasin.
> Jak się czujecie po nich?
> Czy przybyło Wam kilgramów?
> Ogólnie, jaka była reakcja organizmu na te tabletki?

Pytanie średnio na tą grupę.
Ja się czuję dobrze, żadnych kilogramów mi nie przybyło. Ale tak miałam też
przy innych tabletkach, a np. problemy z Cilestem pojawiły się po 1,5 roku.
Ale Yasmin, przez te kilka miesięcy, co je zażywam, spisuje się bardzo
dobrze. Mam tylko dość skąpe miesiączki i musze zapytać ginekologa, czy to
normalne. Ale za to sa bezbolesne.

Oczywiście to tylko moje odczucia. Wiesz zapewne, że z Tobą może być
zupełnie inaczej.

M.

1. Data: 2005-11-22 13:55:10

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamcia napisał(a):
> Witam.
> Mam pytania do kobiet, które zażywają tabletki Yasin.
> Jak się czujecie po nich?

Dobrze, tak samo jak wczesniej po Cilescie. Ten odstawilam ze wzgledu
na wypadajace wlosy. Wielkiej roznicy przy Yasmin nie zauwazylam :(

> Czy przybyło Wam kilgramów?

Nie, ciagle ta sama waga.

> Ogólnie, jaka była reakcja organizmu na te tabletki?

Slabsze miesiaczki, jak pisala sq4ty. Jednak u mnie lekko bolesne.

P.S. Troche NTG.

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-11-30 20:32:03

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kamcia" <k...@p...com.pl> skrev i meddelandet
> Mam pytania do kobiet, które zażywają tabletki Yasin.
> Jak się czujecie po nich?

Mialam wrazenie ze umre.

> Czy przybyło Wam kilgramów?

Po Yasmin nie przybywa, raczej ubywa.

> Ogólnie, jaka była reakcja organizmu na te tabletki?

Bralam przez 2 tygodnie i przerwalam, gdy bylam w tak tragicznej kondycji,
ze myslalam, ze to juz koniec ze mna. "Powalilo" mnie, gdy przyjelam
pierwsza tabletke. Wstalam na drugi dzien od odstawienia...

A dlaczego pytasz? Masz podobne wrazenia?

magda

Jak zrobic z siebie blondyna?
Co do biustu ?
jak przekonac mezczyzne...