Życzenia

161. Data: 2013-01-09 08:49:03

Temat: Re: yczenia
Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 09/01/2013 08:36, Chiron wrote:
> Użytkownik "TheDevineMe" <d...@t...com> napisał w
> wiadomości news:pJ9Hs.17$lp7.5@fx02.fr7...

> Mgę zabić swojego sąsiada, który mieszka nade mną:

Nie mozesz, zabojstwo jest karalne.

> 1. ma stado ujadających psów, które często zostaja same- i to na noc

A czy psy maja ksiazeczke zdrowia?

> 2. po grzecznym zwróceniu mu uwagi przestał mi mówić "dzień dobry"

Ale ty sie nie poddawaj ;-)

> 3. przez dziurę wokół wspólnej rury ciepłowniczej wchodzą mi robaki-
> zakleiłem, ale myślałem, że go rozniosę

A na ryby sie robaki nie nadaja?

> 4. jego pieski siusiają z balkonu- a mnie leci do kwiatków

Co wcale nie znaczy ze to czynnosc szkodliwa.

> Czy to, że on ma mózg (bo chyba nie ma serca- przynajmniej dla mnie) -
> ma znaczenie?
> Czy napiszesz, że argumenty małego Kazia? Będziesz mieć rację.

Dzieki indywidualnosci odrozniasz sie od tego pana sasiada i moze nie
trzeba bedzie ciebie zabic bo pewnie tez komus dzialasz na nerwy ;-)

--

.......................DHSL.........................
.

162. Data: 2013-01-09 09:17:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki indywidualnosci odrozniasz sie od tego pana sasiada i moze nie
> trzeba bedzie ciebie zabic bo pewnie tez komus dzialasz na nerwy ;-)

Czyli własciwie sam sobie odpowiedziałeś: nie zabijaj. W sprawie aborcji nie
chodzi o jakieś argumenty, czy w danym wypadku- tym konkretnym aborcja
powinna być dopuszczalna, czy nie. Jeśli prawo będzie dopuszczać aborcję
(eutanzję) w jakimś jednym konkretnym wypadku, oczywiście obwarowanym
zakazami- to za niedługo praktycznie każda taka sprawa będzie podciągana pod
to prawo. Tak po prostu jest- i to ZAWSZE. Naprawdę chcesz przykłady? Nie
ma idealnego prawa. Zawsze będą wyjątki, które się pokazuje jako dowód, że
prawo jest złe (co jest nieupoważnione). Chodzi o to, czy chcesz żyć w
społeczeństwie, gdzie życie jest największą (prawie) wartością i państwo
działa tak, żeby o nie dbać. To pociąga za sobą ogromne konsekwencje- np
takie, że idąc do szpitala- będą Cię tam leczyć, a nie (jak w holandii)-
możesz nie wyjść stamtąd. Skoro społeczeństwo nie jest w stanie zaopiekować
się swoimi dziećmi, i pozwala na ich zabijanie- nieodwołalnie traci swoją
przyszlość.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

163. Data: 2013-01-09 09:33:00

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 09/01/2013 09:17, Chiron wrote:
> [...]
> stamtąd. Skoro społeczeństwo nie jest w stanie zaopiekować się swoimi
> dziećmi, i pozwala na ich zabijanie- nieodwołalnie traci swoją przyszlość.

To nie spoleczenstwo nie potrafi zaopiekowac sie swoim potomstwem ale
wladza na kazdym kroku utrudnia zycie. Ja nie neguje twoich argumentow
bo poniekad masz racje ale zyjemy w coraz trudniejszych czasach i to
bynajmniej nie z powodu wlasnego 'widzimisie' ale z powodu warunkow
jakie tworzy nam do zycia rzad. Nie sa to zawsze warunki odpowiednie
do zapewnienia potomstwu wlasciwego bytu, a w skrajnych przypadkach
w ogole zycia.

I o ile wazne sa warunki bytu i perspektywy na przyszlosc o tyle uwazam
ze jest to wylacznie decyzja ciezarnej kobiety bo to ona bedzie miala
odpowiedzialnosc za utrzymanie dziecka przy zyciu i zapewnienie mu
godziwego wychowania. Jest to prawny obowiazek kazdego rodzica.

--

.......................DHSL.........................
.

164. Data: 2013-01-09 10:00:33

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 10:33, TheDevineMe pisze:

> [...]
> odpowiedzialnosc za utrzymanie dziecka przy zyciu i zapewnienie mu
> godziwego wychowania. Jest to prawny obowiazek kazdego rodzica.

Najpierw piszesz o zobowiązaniach społeczeństwa i jego rządu względem
kobiety, a potem o tym, że decyzja wiążąca także dla tego społeczeństwa
należy wyłącznie do widzimisię kobiety.
Czy zobowiązania nie powinny dotyczyć obu stron i kobieta nie powinna
być także odpowiedzialna tutaj wobec społeczeństwa w tych decyzjach?
Poza tym nie bardzo rozumiem twoich zastrzeżeń do rządu i warunków
życia, które tworzy.
Z tego co obserwuję od kilkunastu lat, to ludziom dobrze wykształconym i
zaradnym (w sensie inicjatywy własnej i jej implementacji) żyje się
coraz lepiej.
Wolałbyś, żeby rząd tworzył takie warunki, żeby to np. debilom żyło się
coraz lepiej?

165. Data: 2013-01-09 10:30:35

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 09/01/2013 10:00, case wrote:

> Najpierw piszesz o zobowiązaniach społeczeństwa i jego rządu względem
> kobiety, a potem o tym, że decyzja wiążąca także dla tego społeczeństwa
> należy wyłącznie do widzimisię kobiety.

Byc moze nie wyrazam sie jasno, przepraszam. Piszac ze jest to decyzja
"wylacznie" kobiety mialem na mysli ze nikt nie powinien podejmowac za
nia decyzji i po rozpatrzeniu calego uwarunkowania i rozwiazan
alternatywnych to do niej powinna nalezec decyzja o tym czy kontynuowac
na tej sciezce czy tez nie. To jest bardzo skomplikowany proces
niemalze terapeutyczny, jednakze nie uwazam zeby w Polsce ten proces
byl nalezycie skonstruwoany. Subiektywne rozwiazania sa z gory
narzucane bez jakichkolwiek szans na otwarta dyskusje a kobiety sa
pietnowane za samo rozpatrywanie takiej mozliwosci. To jest nie w
porzadku.

> Czy zobowiązania nie powinny dotyczyć obu stron i kobieta nie powinna
> być także odpowiedzialna tutaj wobec społeczeństwa w tych decyzjach?

Jak najbardziej, ale zeby wypelnic swoje zobowiazania wobec
spoleczenstwa musi miec do tego warunki, a wzajemne zobowiazania musza
sie rownowazyc.

> [...]
> Z tego co obserwuję od kilkunastu lat, to ludziom dobrze wykształconym i
> zaradnym (w sensie inicjatywy własnej i jej implementacji) żyje się

Na skale EU w temacie zaplecza pomocy spolecznej to jestesmy w Afryce.
Oczywiscie powszechna jest opinia ze kto umie dobrze kombinowac lub ma
tzw. "plecy" to bedzie mu sie w Polsce zylo dobrze. Ale czy o to tak
naprawde chodzi? Zeby na kazdym kroku kombinowac?

Ludzi wyksztalconych jest owsze sporo ale ilu z nich jest bezrobotnych?
Od dziecinstwa wpajane jest przekonanie ze szkola i wyksztalcenie jest
zabezpieczeniem przyszlosci, ale teraz nie wystarcza juz studia bo
magistrami to sa ulice wybrukowane, teraz trzeba miec doktorat zeby
byc atrakcyjnym na runku pracy.

Jako przyklad dla porownania rozeznaj sytuacje pomocy spolecznej
w Skadnynawii.

> Wolałbyś, żeby rząd tworzył takie warunki, żeby to np. debilom żyło się
> coraz lepiej?

Nie, ale nawiazujac do tematu wolalbym zeby rzad oferowal pomoc
proporcjonalna do zapotrzebowania i warunkow. Gdyby kobietom w
skrajnych warunkach zycia zaoferowano adekwatna pomoc w utrzymaniu
ciazy i pozniej w utrzymaniu i wychowaniu dziecka to podejrzewam ze
polowa problemow w tym temacie bylaby rozwiazana.

Ile wynosi obecnie calkowita suma pomocy spolecznej dla samotnej
bezrobotnej matki? Czy jest to conajmniej 50% wiecej niz obowiazkowe
miesieczne wydatki na oplaty, rachunki, mieszkanie i wyzywienie dla
matki i dziecka?

Czy moze po tygodniu kobieta z dzieckiem zostanie bez srodkow do zycia?

--

.......................DHSL.........................
.

166. Data: 2013-01-09 10:41:24

Od: Ruda102 <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 09:18, TheDevineMe pisze:

> [...]
>
> 4) Ofiara gwaltu,
>

> Jak odniesiesz swoje argumenty do takich przypadkow? Czy tutaj myslisz

Oni tego "nie zrozumiom". Argumenty ekonomiczne - kulą w płot. Przecież
Allach dał dzieci, to da i na dzieci..
A co do zdrowia - przecież zawsze może zdarzyć się cud (szczególnie pod
patronatem NFZ-tu:>) i śmiertelnie chora kobieta ozdrowieje, żeby
wychować poczęte i urodzone dziecko. Jak Agata Mróz..

167. Data: 2013-01-09 10:48:01

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 09/01/2013 10:41, Ruda102 wrote:

> [...]
> patronatem NFZ-tu:>) i śmiertelnie chora kobieta ozdrowieje, żeby
> wychować poczęte i urodzone dziecko. Jak Agata Mróz..

Zapomnialem dodac jeszcze plody z zaburzeniami wczesnorozwojowymi, ktore
w pozniejszym wieku wymagaja ogromnego nakladu czasowego i pienieznego
na rehabilitacje, nauke specjalna i integracje do zycia w
spoleczenstwie. Wiele syndromow jest wykrywalnych w bardzo wczesnym
stadium dzieki czemu mozna oszczedzic cierpienia zarowno matce jak i
osobie kompletnie nie zdolnej do samodzielnego zycia.

--

.......................DHSL.........................
.

168. Data: 2013-01-09 10:58:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda102" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> patronatem NFZ-tu:>) i śmiertelnie chora kobieta ozdrowieje, żeby wychować
> poczęte i urodzone dziecko. Jak Agata Mróz..

Czy może wiesz, że w 15, 16 czy nawet późniejszych wiekach- poziom życia
króla Polski czy Anglii był niższy, niż obecnie bezrobotnego w Polsce?
Przynajmniej wielu bezrobotnych żyje na o wiele wyższym poziomie? A co miały
wtedy mówić kobiety w ciąży? Jak nic- wszystkie do aborcji:-)

169. Data: 2013-01-09 11:00:01

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 11:30, TheDevineMe pisze:

> [...]
> narzucane bez jakichkolwiek szans na otwarta dyskusje a kobiety sa
> pietnowane za samo rozpatrywanie takiej mozliwosci. To jest nie w

Imo skoro kobieta urodziła się chociażby jako obywatelka naszego kraju i
korzystała z praw oraz korzyści płynących z tego faktu (edukacja, opieka
zdrowotna, infrastruktura itp) to żadna jej decyzja nie powinna być
możliwa poza zakresem naszego prawa czy norm społecznych.

> Jak najbardziej, ale zeby wypelnic swoje zobowiazania wobec
> spoleczenstwa musi miec do tego warunki, a wzajemne zobowiazania musza
> sie rownowazyc.

Znam ludzi z naprawdę biednych i patologicznych rodzin, a nawet z domu
dziecka, którzy dziś mają swoje rodziny, udane życie i dobrze im się
powodzi.
Znam tez ludzi z rodzin inteligenckich, którzy są menelami lub ledwo
wiążą koniec z końcem.
O jakich więc warunkach piszesz?

> [...]
> tzw. "plecy" to bedzie mu sie w Polsce zylo dobrze. Ale czy o to tak
> naprawde chodzi? Zeby na kazdym kroku kombinowac?

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy ile kosztuje chociażby wycięcie wyrostka
robaczkowego, czy jakiś zabieg operacyjny i wątpię, czy przy naszej
nawet średniej krajowej byłoby Cię na to stać we wszystkich krajach UE.

> [...]
> zabezpieczeniem przyszlosci, ale teraz nie wystarcza juz studia bo
> magistrami to sa ulice wybrukowane, teraz trzeba miec doktorat zeby

Pisałem tez o drugim warunku, a pominięcie go przez Ciebie jest już
chyba sporo mówiące.

> Jako przyklad dla porownania rozeznaj sytuacje pomocy spolecznej
> w Skadnynawii.

A także mogą sobie tam pozwolić na odśnieżanie chodników poprzez
ogrzewanie prądem, który z uwagi na uwarunkowania geograficzne jest dużo
tańszy w produkcji czy mają z tego tytułu wiele innych korzyści
gospodarczych.

> [...]
> ciazy i pozniej w utrzymaniu i wychowaniu dziecka to podejrzewam ze
> polowa problemow w tym temacie bylaby rozwiazana.

A ja podejrzewam, że gdyby kobietom w skrajnych warunkach oferowano
satysfakcjonującą pomoc, to takie warunki nie byłby skraje, ale wręcz
dogodne i coraz bardziej atrakcyjne w następnych pokoleniach, w
odróżnieniu od warunków, w które wymagają pewnego stałego wysiłku i
zachodu żeby osiągnąć i utrzymać satysfakcjonującą stopę życiową.

170. Data: 2013-01-09 11:08:29

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 09/01/2013 10:58, Chiron wrote:
> [...]
> Przynajmniej wielu bezrobotnych żyje na o wiele wyższym poziomie? A co
> miały wtedy mówić kobiety w ciąży? Jak nic- wszystkie do aborcji:-)

Takie porownanie kompletnie nie ma sensu jak rowniez nie widze co
mialoby wnosic do tej dyskusji.

Pamietaj ze nie mowimy o aborcji ogolnie (bo tak sie nie da) ale o
skrajnych przypadkach kiedy nie widac innej mozliwosci.

--

.

Hmm..
Footjob Slut