yr

1. Data: 2003-07-02 19:58:24

Temat: yr
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałam zapytać się czy ktoś już zamawiał z katalogu yr, w którym można
otrzymać torbę jeśli zamówienie przewyższa kwotę 50zł. Zastanawiam sie nad
znaczkiem rabatowym 40%. Czy dotyczy on jakiegokolwiek kosmetyku, który
wybierzemy z katalogu czy jest on określony???
Pozdrawiam. A.

1. Data: 2003-07-02 21:02:32

Temat: Re: yr
Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczkiem rabatowym 40%. Czy dotyczy on jakiegokolwiek kosmetyku, który
> wybierzemy z katalogu czy jest on określony???

witam!
40% dotyczy prawie dowolnego kosmetyku (tylko pare rzeczy nie jest objetych
ale to jest napisane- seria "plaisirs nature" chyba tak to sie nazywa)
ja sobie zamowilam i bez problemu otrzymalam przesylke
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-07-02 21:20:44

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale to jest napisane- seria "plaisirs nature" chyba tak to sie nazywa)
> ja sobie zamowilam i bez problemu otrzymalam przesylke

Dzięki. :-)
A.

1. Data: 2003-07-02 21:43:00

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sobie zamowilam i bez problemu otrzymalam przesylke

Witam!!!

A zamawialas ten prezent niespodzianke? Bo jestem bardzo ciekawa co to
jest?
A jak w realu wyglada ta torba?

Dzieki i pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-07-02 21:45:42

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-02 21:46:38

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
>
> A zamawialas ten prezent niespodzianke? Bo jestem bardzo ciekawa co to
> jest?
> A jak w realu wyglada ta torba?
>
> Dzieki i pozdrawiam

Tysia

Sorki pomylka.

Tysia

1. Data: 2003-07-03 05:26:12

Temat: Odp: yr
Od: "Mila" <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
>
> A zamawialas ten prezent niespodzianke? Bo jestem bardzo ciekawa co to
> [...]

Witam!

Właśnie otrzymałam paczkę z kosmetykami.
Torba jest bombowa, strasznie duża i pojemna,
jak dla mnie to w sam raz na zakupy :) mojej mamie się
bardzo podoba.
Coż prezent niespodzianka, ciekawy, ale co to nie powiem
a żeby faktycznie był niespodzianką.

Mila.

1. Data: 2003-07-03 06:38:13

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie otrzymałam paczkę z kosmetykami.
> Torba jest bombowa, strasznie duża i pojemna,
> jak dla mnie to w sam raz na zakupy :) mojej mamie się
> bardzo podoba.

To mi sie na pewnoe tez bardzo spodoba:))))

> Coż prezent niespodzianka, ciekawy, ale co to nie powiem
> a żeby faktycznie był niespodzianką.

leeeeee, szkoda:(((((
ale mam nadzieje, ze to nie jest cos co tylko na polke mozna postawic

> Mila.

Tysia

1. Data: 2003-07-03 07:18:39

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> leeeeee, szkoda:(((((
> ale mam nadzieje, ze to nie jest cos co tylko na polke mozna postawic
Hm... Ciekawe czy to taki sam prezent jak dają w Wielkiej Brytanii.
Znalazłam taki opis (www.yves-rocher.co.uk)
Absolutely charming and elegant, it will always be inside your handbag!
1 - because it matches all of your accessories perfectly
2 - because there's room to store all your most precious little things.
Swoją drogą to mają super sklep interenetowy, z tego co się zorientowałam to
ceny niższe niż u nas, no i przesyłka gratis przy zamówieniach powyżej 6
funtów (czyli jakiś 36 zł!!!). Ja już ostrzę sobie zęby! :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-03 08:44:50

Od: "Mila" <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ceny niższe niż u nas, no i przesyłka gratis przy zamówieniach powyżej 6
> funtów (czyli jakiś 36 zł!!!). Ja już ostrzę sobie zęby! :)

Witam!

No niestety ja przynajmniej dostałam cosik innego
niż w Wielkiej Brytani.
Powiem tak, albo to sie będzie podobało wam albo nie.
Ja dam to mojej 13 letniej siostrze na imieniny, jej to
sie bardzo spodoba.

Mila.

dobry fryzjer
c&s