z dwojga złego

1. Data: 2009-12-27 23:26:05

Temat: z dwojga złego
Od: "ia" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od dzis rano biore antybiotyk na bazie amoxikliny
na silne przeziebienie, nawet cos tam w oskrzelach slychac,
no i tabletek jest na tydzien, a po drodze..
sylwester,
i rodzi się pytanie czy na czas imprezy sylwestrowej:
- mniejsze zło to przerwać (po pięciu z siedmiu dni) i nie wracać do
leczenia.
- mniejsze zło to nie przerywać i brać do konca podczas picia w sylwestra

PS.
Odpada wariant bezalkoholowy,
już i tak święta miałem trzeźwe..

pzdr
ie

2. Data: 2009-12-27 23:30:34

Temat: Re: z dwojga złego
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> - mniejsze zło to nie przerywać i brać do konca podczas picia w sylwestra
>
> PS.
> Odpada wariant bezalkoholowy,
> już i tak święta miałem trzeźwe..

Jesteś słabym człowiekiem. Picie dla picia?

zyga
--
--force --nodeps --all

3. Data: 2009-12-27 23:31:57

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ia pisze:
> [...]
> leczenia.
> - mniejsze zło to nie przerywać i brać do konca podczas picia w sylwestra

To nie chodź nigdzie na Sylwestra się bawić. Skoro wybrałeś picie siedź
sobie w domu i chlej na umór nawet.
Nikt Cię przynajmniej skompromitowanego nie zobaczy.

--
animka

4. Data: 2009-12-27 23:34:09

Od: "ia" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś słabym człowiekiem. Picie dla picia?

wiedziałem,
że jak nie uprzedzę na wstępie to usłyszę morały,
a mnie interesuje fachowa opinia co jest mniejszym złem i ew. dlaczego?

pzdr
ie

5. Data: 2009-12-27 23:44:33

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ia pisze:

> wiedziałem,
> że jak nie uprzedzę na wstępie to usłyszę morały,
> a mnie interesuje fachowa opinia co jest mniejszym złem i ew. dlaczego?

Mniejsze zło: powieś się.

Dlaczego nie zapytałeś fachowca-lekarza tylko pytasz na grupie dyskusyjnej?

--
animka

6. Data: 2009-12-28 00:44:46

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> wiedziałem,
> że jak nie uprzedzę na wstępie to usłyszę morały,
> a mnie interesuje fachowa opinia co jest mniejszym złem i ew. dlaczego?

Zdrowie jest najważniejsze!

zyga
--
--force --nodeps --all

7. Data: 2009-12-31 01:10:05

Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> już i tak święta miałem trzeźwe..

to faktycznie przesrane ;-)

8. Data: 2009-12-31 01:11:10

Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

picie siedź
sobie w domu i chlej na umór nawet.
Nikt Cię przynajmniej skompromitowanego nie zobaczy.

Nie kazdy reaguje na alkohol tak jak Ty ;-)

9. Data: 2009-12-31 01:13:32

Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to bym stary jednak przerwal kuracje ... bo w sumie jak juz pic to pic
;-)
W Nowy Rok i tak kac pewnie bedzie i alkohol we krwi a i klinik jakis sie
przyda wiec nie ma sensu udawac ze cos z tego dalszego leczenia bedzie :)

10. Data: 2009-12-31 02:32:25

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ia <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> leczenia.
> - mniejsze zło to nie przerywać i brać do konca podczas picia w sylwestra

pić można bodajże 48 godzin po antybiotyku, chociaż to zależy przy jakim -
niektóre znikają z organizmu po 12 godzinach.

Jeśli będziesz pił z antybiotykiem w organizmie... no cóż, zawsze byłem za
naturalną selekcją.

Gronkowiec?
Jakie badania wykonywać?
forum dobradieta.pl