z pogranicza...

1. Data: 2003-05-06 13:43:36

Temat: z pogranicza...
Od: "Joshua Robin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,

mam kilka serii, niezaleznych miedzy soba, zdarzen
a ich wyniki ukladaja sie w pewien wzor.

czy na tej podstawie moge twierdzic, iz te zdarzenia
i ich wyniki zostaly w pewien sposob odgornie zaplanowane

pozdrawiam,
--
Joshua Robin ---> joshrob.na.poczta.onet.pl
howuser&userid=8740768

"Od mysli i slow do czynow jest bardzo, bardzo daleka droga."

1. Data: 2003-05-06 13:58:44

Temat: Re: z pogranicza...
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joshua Robin <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> czy na tej podstawie moge twierdzic, iz te zdarzenia
> i ich wyniki zostaly w pewien sposob odgornie zaplanowane

twierdzić możesz co chcesz :) (Ty jesteś panem swoich twierdzeń) ;)

seria zdarzeń jest rzeczywista

przyczyna zdarzeń jest urojona (czytaj: prawdopodobna)

na podstawie logicznego wnioskowania oceniasz prawdopodobieństwo

daszBÓR
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-06 14:08:21

Od: "Joshua Robin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> na podstawie logicznego wnioskowania oceniasz prawdopodobieństwo

chodzi mi o psychologiczne podejscie;
a uzylem slowa 'zaplanowane' by nie sugerowac przeznaczenia

1. Data: 2003-05-06 14:14:15

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joshua Robin <k...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> chodzi mi o psychologiczne podejscie;
> a uzylem slowa 'zaplanowane' by nie sugerowac przeznaczenia

nie ma znaczenia kto ocenia (psycholog, fizyk, kominiarz, itd)
zdarzenie jest rzeczywiste
powód jest przybliżonym domysłem

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-06 19:12:30

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam kilka serii, niezaleznych miedzy soba, zdarzen
> a ich wyniki ukladaja sie w pewien wzor.
>
> czy na tej podstawie moge twierdzic, iz te zdarzenia
> i ich wyniki zostaly w pewien sposob odgornie zaplanowane

Czasami paranoiczne myslenie sie sprawdza. Jesli sytuacja sie powtorzy to
mozesz byc prawie pewien, ze to nie przypadek. Moze powiesz o co konkretnie
chodzi?

1. Data: 2003-05-06 20:21:49

Od: "Joshua Robin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moze powiesz o co konkretnie
> chodzi?

o zycie.
zastanawiam sie czy jest takie cos, jak przeznaczenie?

--
Joshua Robin ---> joshrob.na.poczta.onet.pl
howuser&userid=8740768

"Chujowo się złożyło."
Brat Ksiezniczki, bohater filmu 'Edi'

1. Data: 2003-05-06 20:55:47

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o zycie.
> zastanawiam sie czy jest takie cos, jak przeznaczenie?

Sadze, ze aaczej nie. Ewentualnie mozna uznac, ze kazdy ma bardzo wiele
przeznaczen, ale tylko jedno z nich staje sie faktem. Nie lekcewaz "zbiegow
okolicznosci", pare razy zdarzylo mi sie, ze to co uwazalem za zbieg
okolicznosci okazalo sie swiadomym dzialaniem. W wielu dziedzinach zycia to
prawie regula.

1. Data: 2003-05-06 21:37:27

Od: "Nigel" <n...@n...nuqa.net> szukaj wiadomości tego autora

Joshua Robin napisal(a)
> Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> o zycie.
> zastanawiam sie czy jest takie cos, jak przeznaczenie?

i tak i nie... i kazde z tych ma racje, bo tego nie udowodnisz.

--
pozdrawiam,
Nigel --- nigel[at]nuqa.net --- GG:2816

1. Data: 2003-05-07 07:00:59

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joshua Robin <k...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> o zycie.
> zastanawiam sie czy jest takie cos, jak przeznaczenie?
> "Chujowo się złożyło."

odpowiedż tkwi w Twoim przykładzie
gdy piszasz "złożyło" uwzględniasz fakt, że na zaistnienie zdarzenia
wpływ mają różne okoliczności. :)

przeznaczenie, fatum, los - są tylko informacją...

nie znasz nigdy wszystkich okoliczności zdarzenia, dlatego ocena zarówno
przyczyn jak i skótków nie jest 'pewna' lecz 'prawdopodobna'

odpowiedź przewrotna: ;)

im żadziej będziesz się mylił, tym częściej będziesz trafiał
w swoje przeznaczenie... [ksRobak]

pozdrawiam dow-cipnie :o)

:-)
ksRobak

ANKIETA - przewidywana frekwencja w referendum unijnym
Kołysanki - alfa - rozwój
poszukuje ebooków do pracy magisterskiej
Gdzie coś o twórczości i zdolnościach twórczych?
schizofrenia - świadectwo