z programu Nigella ucztuje

11. Data: 2007-09-07 10:20:39

Temat: Re: z programu Nigella ucztuje
Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Wrz, 10:22, "Marek" <m...@p...pl> wrote:
> A jakie to owinny być kiełbaski ?
> pozdrawiam
> Marek

choc nie znam przepisu - stawiam na to ze angielskie:
powinny byc surowe - podobne do polskiej bialej, dosc cienkie i
krotkie. .
wystepuja w dziesiatkach odmian - z roznych rodzajow miesa i roznie
przyprawiane.
w wersji ekonomicznej - prawie jak parowki, o smaku i konsystencji
mielonego kartonu.
w wersji luksusowej - z dobrego miesa ze swiezymi ziolami,
w wersji fantazyjnej - z dodatkiem jablka, parmezanu, doprawiane
koniakiem itd.

mac.

12. Data: 2007-09-07 10:45:49

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Wrz, 21:10, "MONI|<A" <moni|<a...@p...wp.pl> wrote:

> to chyba raczej marnotrastwo a nie ekonomia (nigdy nie wyrzucam nadmiarowej
> marynaty, wychodzi z tego pyszny sos)

marynujac mieso w worku foliowymi nie masz nadmiarowej marynaty.
dzieki temu ze wszystkie skladniki mieszaja sie razem dokladnie w
worku marynaty moze byc mniej niz przy tradycyjnym marynowaniu.

nie kazda marynata nadaje sie zreszta na sos, a ja np. wole marynowac
mieso po to zeby sos nie byl potrzebny, a jesli jest potrzebny - wole
zeby byl w zupelnie innej "tonacji" niz marynata/mieso.

pozdrawiam,

mac

13. Data: 2007-09-07 12:25:25

Od: "Alex" <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu masz recepture z TVN style
http://www.zyrardow24h.pl/forum/showthread.php?tid=3
939

14. Data: 2007-09-07 12:55:07

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@p...pl> napisał(a):

> A jakie to owinny być kiełbaski ?

Oglądałam ten program, szczegółów dokładnie nie pamiętam, ale _na pewno_
były to włoskie /wg słów Nigelli/ surowe kiełbaski wieprzowe. Wyglądały
mniej więcej jak polska surowa, tyle że długości 8-10 cm.

Zrobiłam "wariację na temat" z surowymi frankfurterkami. Nie zwarzyło się
;-)))

Ania

15. Data: 2007-09-08 16:13:13

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex" <...@s...pl> napisał w wiadomości
> tu masz recepture z TVN style
> http://www.zyrardow24h.pl/forum/showthread.php?tid=3
939

CIekawe, ale chyba nie na temat:)

kim-chi! Pana, panie profesorze niezwyczajny, Janie Pająku, proszę o pomilczenie!
TROCHE PRZEPISOW
lejdi spid stik
parowar - zintegrowana podstawka na jajka
kuchanka mikrofalowa