kuchanka mikrofalowa

1. Data: 2007-09-05 15:29:40

Temat: kuchanka mikrofalowa
Od: kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie jestem pewnien czy to odpowiednia grupa ale lepszej nie znalazlem
i mam nadzieje ze uzyskam tu jakas pomoc. Potrzebuje kupic kuchenke
mikrofalowa, najlepiej tania i dobra. Wybor jest duzy a ja nie mam
zbyt duzo czasu do zglebienia tematu. Glowne przeznaczenie to
podgrzewanie wczorajszego jedzenia:) dla dwoch osob. Slyszalem ze sa
kuchenki z grilem kwarcowym i jestem ciekaw jak to dziala tzn czy
spelnia swoja funkcje i dobrze griluje. Moze podpowiecie jakies
konkretne modele z innymi dodatkowymi funkcjami. Chcialbym wydac na
kuchenke max 500 PLN.
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

Kris

2. Data: 2007-09-05 17:50:22

Temat: Re: kuchanka mikrofalowa
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris wrote:

> Witam,
>
> Nie jestem pewnien czy to odpowiednia grupa ale lepszej nie znalazlem
> i mam nadzieje ze uzyskam tu jakas pomoc. Potrzebuje kupic kuchenke
> mikrofalowa, najlepiej tania i dobra.
(...)

Podstawowe parametry, na które powinieneś zwórcić uwagę to:
1. Moc kuchenki (im większa, tym lepiej).
2. Średnica talerza (im większa, tym lepiej).

Reszta to już tylko rzecz gustu.

Mango - pomocy ;-)
chlebek szczęścia/przyjaźni c.d.
bogracz