z żoną południowe dialogi

81. Data: 2009-11-05 23:07:11

Temat: Re: z żoną południowe dialogi
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:fda5f66f-c24d-453c-8dd3-e416e384e61d@a32g2000yq
m.googlegroups.com...

Bo jestem inny. Ciekawe, że za każdym razem jestem atakowany w sposób i
słowami wielce obraźliwymi, co może świadczyć o twojej wielkiej
niedojrzałości emocjonalnej i braku równowagi psychicznej. Bo ani razu nie
spróbowałaś odwrotnie - zwłaszcza na początku, kiedy dzwoniłem, a siostra
odbierała telefony.
I nie powinnaś się zbytnio dziwić - zaszufladkowałaś mnie jako
prymitywa, więc starałem się dostarczyć ci argumentów przesadnych, ale widać
wysokie IQ niektórym służy tylko podczas ucieczki, zamiast zawalczyć o nową
rodzinę, skoro zdecydowałaś się na seks i konsekwencje...
A jednak sprawa ani trochę nie ruszyła z miejsca od prawie czterech lat.
Rzeczą ludzka jest mieć potomstwo, a to nakłada na obojga obowiązki, które
zazwyczaj najlepiej wychodzą prawdziwym rodzicom, a nie kalekim erzacom
małżeństwa i rodziny kaleczącym dzieci.

82. Data: 2009-11-06 06:29:16

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 00:07, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> zazwyczaj najlepiej wychodzą prawdziwym rodzicom, a nie kalekim erzacom

Ty mnie z kimś mylisz. Nie znam cie i nie mam siostry.

83. Data: 2009-11-06 06:36:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
d.googlegroups.com...
> [...]
> małżeństwa i rodziny kaleczącym dzieci.

Ty mnie z kimś mylisz. Nie znam cie i nie mam siostry.

Hm. Przeczyta.
A jest przypowieść o żabie u kowala...
Uważam za niegrzeczne, delikatnie mówiąc, pyszczenie na mój temat i
obrażanie się na mnie, na co mogę jedynie wzruszyć ramionami...

84. Data: 2009-11-06 06:58:36

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 07:36, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Uważam za niegrzeczne, delikatnie mówiąc, pyszczenie na mój temat i
> obrażanie się na mnie, na co mogę jedynie wzruszyć ramionami...

Jak to się nie miało tyczyć mnie, to po co piszesz pod moimi postami?
Wycinaj wszystko i pisz jak dotąd sam do siebie, bo to wiać twoja
pasja obnosić się wszem i wobec z samouwielbieniem.
Jestem niegrzeczna bo niepotrzebnie i wulgarnie wypowiadasz się o
czymś o czym nie masz pojęcia - co cię przerasta jak kosmos-
rozumiesz?

85. Data: 2009-11-06 07:35:02

Od: "Red art" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> my oboje nie lubimy mieć niechęci. na szczęście.

> zwłaszcza do mnie :)

U nas już cieplej ... ;)
Ale żeby nie zapeszyć, mówię do Ciebie ... ;)

86. Data: 2009-11-06 07:37:35

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

Jestem niegrzeczna bo niepotrzebnie i wulgarnie wypowiadasz się o
czymś o czym nie masz pojęcia - co cię przerasta jak kosmos-

He..he, jestem Panem Otchłani. Ty mnie nie przerastasz, na dodatek jesteś
jak wiele kobiet z ansami nadmiernie nerwowa i pyskata. Zaciekawiasz mnie,
choć Aisza poznała ktos zacz...

87. Data: 2009-11-06 07:42:42

Od: "Red art" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> żeby jeszcze tak szemrała jak strumyk, to rozumiem...

Trzeba wymienić mechanizm chłodzenia na chłodzenie cieczą
(liquid cooling). Można podopinać rurki, pompki itp i postawić
podłączoną obok akwarium.
Ja jednak polecam nie bawić się w te rurki tylko całość wstawić
do akwarium i zalać.
Jest ryzyko, że przestanie działać (nie używać wody do zalewania !).
Ale czasem mówi się "trudno" ...

88. Data: 2009-11-06 07:43:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> No właśnie. Ze strony męża powinny płynąć tylko polecenia.
> I w sumie też tylko w formie monologu, bo powinny być wykonywane bez
> szemrania :-)

Ale ścierą po podłodze poszemrać może trochę, coooo?

Qra

89. Data: 2009-11-06 07:43:50

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 08:37, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> jak wiele kobiet z ansami nadmiernie nerwowa i pyskata. Zaciekawiasz mnie,

Maja animozja do ciebie jest od wczoraj uzasadniona...reszta w twoim
nowym wątku

90. Data: 2009-11-06 07:47:48

Od: "Red art" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jakoś po gombrowiczowsku zabrzmiało. Albo po globowsku. Już mi się
> mylą dwaj panowie a zaraz i Ty do nich dołączysz. ;)

No cóż ... Moment dobijania do dna w wykonaniu faceta siłą rzeczy musi
mieć coś z Gombrowicza. Chyba, że już po wódce - wtedy Gombrowicz
milknie, bo już nie potrafi klecić logicznych zdań ... ;)

Re: Antygoizm
kobieta po przejściach, mężczyzna z przeszłością
666
ATAK BIOLOGICZNY