za duża trawy :)

11. Data: 2007-04-11 07:38:18

Temat: Re: za duża trawy :)
Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <w...@a...com> napisał w wiadomości
news:evguaq$4u0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mulcher (tak, czyta się molczer), można i kupić taniej, moja kosiarka to ma
> (była za 950) ale trawa nie może być za duża, bo nawet i ta funkcja nie da
> rady.
>
> moon

A jaki model masz? Z bocznym wyrzutem? Bo szczerze mówiąc nie wiem czy ten
ficzer faktycznie się przydaje i czy mi się przyda (3 ary niecałe bez
zakamarków).
A, i moja samojezdna ma być.

Na razie to nie ma co kosić bo wysiali trawę 2 tygodnie temu, zimno i nie rośnie
:(

A co do trawy to mówili mi że za wysoka to rosnąć nie może bo raz trudno kosić a
dwa choroby różne ją łapią. A z tego co mi się wydaje to przedpiśczyni chodziło
o to, że trawy jest dużo w sensie rozmiaru gruntu a nie że trawa jest duża :)

12. Data: 2007-04-11 17:59:08

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok wrote:

> A jaki model masz? Z bocznym wyrzutem? Bo szczerze mówiąc nie wiem
> czy ten ficzer faktycznie się przydaje i czy mi się przyda (3 ary
> niecałe bez zakamarków).
> A, i moja samojezdna ma być.

mam model z koszem, ale go nie używam, kiedy się go zdejmie wyrzuca zmieloną
trawę pod siebie i jak jest krótka, to nawet jej nie widać, ale jeśli jest
taka na 15-20 cm, to zaczynają się kłopoty, lepiej wtedy uzyć kosza.

moon

13. Data: 2007-04-11 21:54:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2007-04-12 09:06:57

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak bede tam mieszkal to bede mial ciagniczek ogrodniczy
> ale poki co sad (40 arow) kosze czyms takim
> [...]
Dopytałam - Stiga z multiclipem to ma być. Samojezdna.

jakie macie opryskiwacze (pojemność) ?
Świerk pospolity-gdzie kupić
MOJE CREDO, CIENIASY
Nasiona Żywotnika Zachodniego