za wczesne budzenie się

1. Data: 2002-03-26 08:50:42

Temat: za wczesne budzenie się
Od: "Ella J" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LUDZIE!!! jestem studentką, żyję aktywnie (oprócz zajęć 2x w tyg. angielski,
do tego basen, ćwiczę sobie też czasami...) więc generalnie mam całydzień
zajęty co powinno mnie męczyć. Przeważni echodzę spać koło północy i...
często sie budzę około 6 i już nie moge zasnąć (zwłaszcza w wolne dni...)
nawet specjalnie próbowałam chodzić później spać- nic... no i mam oczy
podkrążone, alle jak się przebudzę- to myślę- ee i tak za dwie godziny
wstaję... no więć wstaję od razu (nawet jak tak nie myslę to nie śpię)... Co
na spanko??? a właściwie dospanko... :-)))

2. Data: 2002-03-26 20:58:01

Temat: Re: za wczesne budzenie się
Od: "Ola" <o...@k...pko.bp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ella J <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7pcoo$jl5$...@n...tpi.pl...
> [...]
Co
> na spanko??? a właściwie dospanko... :-)))

Don't worry. Ja też nie mogę spać, ale tylko wtedy, gdy mnie coś gryzie i
dręczy. A gdy życie upływa bezstresowo mój czteroletni dzieciak przychodzi o
5.40 i mówi "Mamo, już sie wyspałem".

3. Data: 2002-03-27 12:09:46

Od: "bud" <v...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ella J" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wstaję... no więć wstaję od razu (nawet jak tak nie myslę to nie śpię)... Co
> na spanko??? a właściwie dospanko... :-)))

Godzina 6 to bardzo odpowiednia pora, aby zacząć juz działać a nie leniuchować.

mat

4. Data: 2002-03-27 18:55:14

Od: "Ella J" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozdrawiam cieplutko :-)))) maleństwo również :-))
Użytkownik "Ola" <o...@k...pko.bp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dręczy. A gdy życie upływa bezstresowo mój czteroletni dzieciak przychodzi

Zajady
Czy jazda na rowerze dobra dla kregosłupa?
Pigułki mogą wywoływać raka
Jak domowymi metodami mozna zawalczyc bol brzucha ?
Endokrynolog - KRAKOW