zabek czosnku, a czosnek granulowany

11. Data: 2006-05-02 11:49:48

Temat: Re: zabek czosnku, a czosnek granulowany
Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a):

> A ja polecam inna metode
> Cala glowke czosnku zawijamy w folie aluminiowa wczesniej obdzierajac z
> czosnku tylko wierzchnia "skorke" (tak zeby nie obrac samych zabkow), dla
> lubiacych przed zawinieciem odrobine masla, i do piekarnika na circa 15
> minut.

O tak, taki jest przepyszny! Kompletnie o tym zapomniałem.
Nadaje się do grzanek robionych dowolną metodą, bo wyciska się go jak pastę
z tubki, i rozsmarowuje po czym tylko zapragniesz. Pycha!
Również polecam!

Pozdr,

Michał K.

12. Data: 2006-05-02 12:31:36

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi to ostatnio posmakował czosnek z mikrofali (cała główka), smaruje nim
> bułki . Pycha.

Hę??? mam włożyć całą główkę do mikrofali i co potem?? A przede
wszystkim na jak długo??
Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

13. Data: 2006-05-02 13:50:56

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacper napisał:
> mam pytanie: czesto w przepisach ilosc czosnku podawana jest w ząbkach.Z
> braku swiezego czosnku, chce uzyc granulowanego.
> [...]

Moim zdaniem, to dwie różne przyprawy i inny jest ich skutek
zastosowania.
Najprościej byś się o tym przekonał, to weź posyp czosnek
granulowany na kanapce z pomidorem i na takiej samej kanapce
rozprowadź zmiażdżony ząbek czosnku:)
Zacznij jeść od kanapki z czosnkiem granulowanym;p

--
Pozdrawiam :)
JM

14. Data: 2006-05-02 14:06:01

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał:
> [...]
> minut.
> Wychodzi taki miekki ze sam wylazi ze skorupek i da sie nim smarowac

A ja sobie wykorzystam ten sposób przyrządzania, jako dodatek do
drugiego;p
Ostatnio zajadam się piklami z czosnku - niczym orzeszki - tak go
jem;*)
Żadnego zapachu, smak akuratny i twardość w porządku;p

15. Data: 2006-05-02 21:37:32

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Misiek" <p...@g...pl> wrote in message
>
> Traci się pikantność i aromat nic w zamian nie zyskując.

I o to wlasnie chodzi w tym "przepisie ": zeby lekko zneutralizowac ostrosc
czosnku (nie kazdy lubi ten szczegolny smak, aromat, ostrosc)
Inna metoda jest podczas gotowania zupy (moja Mama rpobila to w rosole)
wrzucic doslownie kilkadziesiat zabkow czosnku w "siateczce" na 10-15
,minut tak zeby wyszedl poltwardy. Smak pozostaje, ostrosc lagodnieje.
Pycha Radze sprobowac (ale nie gotowqac dluzej bo zrobi sie ciapa
przesiaknieta zupa (rosolem)
Smacznego zycze
Misiek

16. Data: 2006-05-02 21:57:33

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:

> [...]
> minut.
> Wychodzi taki miekki ze sam wylazi ze skorupek i da sie nim smarowac

Dodatkowo przed zawinieciem sciac wierzch glowki czosnku, tak, zeby
wyeksponowac czubki zabkow. Po upieczeniu i scisnieciu czosnek wylazi
przez te dziurki i poreczniej jest przy wyciskaniu. Acha, i 15 minut to
IHMO za malo - sprobuj 45 minut - czosnek bedzie jak maslo.

MB

17. Data: 2006-05-08 12:52:38

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):

> Hę??? mam włożyć całą główkę do mikrofali i co potem?? A przede
> wszystkim na jak długo??

Aż Ci się włoski zakręcą ;)

Przepraszam, ale NMSP :)

--
Ania

18. Data: 2006-05-08 13:05:38

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a) 8/05/2006 14:52:

> Aż Ci się włoski zakręcą ;)
>
> Przepraszam, ale NMSP :)

Hi hi...

Ale ja też jestem ciekawa czosnku z mikrofalówki, uwielbiam pieczony, a w
piekarniku się dość długo robi.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości