zabudowa balkonu: za i przeciw

1. Data: 2005-10-06 08:05:47

Temat: zabudowa balkonu: za i przeciw
Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

chce zabudowac maly balkon nad ruchliwa i glosna ulica. myslalam o
przesuwnych panelach z pleksy. czy macie doswiadczenia z taka zabudowa?
jakie sa za (czy udaje sie w ten sposob troche wyciszych i ocieplic
przylegly do balkonu pokoj?). jak sie ma kwestia suszenia prania w takiej
'szklarni' zima? ile taka zabudowa moze kosztowac (balkon ma ok.4 m długosci
i 2 szer). mozecie polecic cos w 'zamian' (wykluczam montaz okien pcv czy
szklenie - teraz mam na balkonie zwykla barierke zelazna).

Darecka

P.S.Zalezy mi zeby konstrukcja byla przezroczysta, bo nie chce zaciemniac
pokoju.
P.S.1 Kto we Wrocławiu montuje takie panele z pleksy?

2. Data: 2005-10-06 11:50:00

Temat: Re: zabudowa balkonu: za i przeciw
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolega zabudowywal podobnej dlugosci balkon ale to byla zabudowa z
szybami z hartowanego szkla zamykane okna na zamek i wogole pelen wypas.
Kosztowalo go to 2800. Z suszeniem niema problemu, mozna uychylic okno,
czy ociepla to nie wiem bo niedawno to robil ale tak na zdrowy rozum to
troche napewno.

barney

...niczyje mienie, zdrowie ani zycie nie jest bezpieczne kiedy obraduje
Sejm... - "JKM"

3. Data: 2005-10-09 15:23:15

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S.1 Kto we Wrocławiu montuje takie panele z pleksy?

jako mieszkaniec tego miasta zakazuje ci robic kolejnej paskudy,
bo jak zobaczylem ile ludzi to ma np na rogu grabiszynskiej i hallera
to juz nie projektanta bloku kazał bym powiesic, a tych co to zrobili

zalozenie KW i wpis do hipoteki, oplaty
wanna narozna asymetryczna
Best Expired domain finder
tluste plamy po praniu w automacie.