zaburzenia schizotypowe

1. Data: 2004-05-12 21:23:04

Temat: zaburzenia schizotypowe
Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jeśli są tu specjaliści, proszę o wszystko na temat.

Dzięki.

1. Data: 2004-05-12 23:43:11

Temat: Re: zaburzenia schizotypowe
Od: "kasandra kasandrowska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

SoulAssassin <s...@t...pl> napisał(a):

> Witam.
>
> Jeśli są tu specjaliści, proszę o wszystko na temat.
>
> Dzięki.

Nie ma za co.

1. Data: 2004-05-13 08:22:36

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 12 May 2004 23:23:04 +0200, na pl.sci.psychologia, SoulAssassin
napisal(a):

> Jeśli są tu specjaliści, proszę o wszystko na temat.

Poszukaj sobie na google, leniu.
Nie jesteśmy Twoimi przydupasami, no a przynajmniej ja.

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"spojrz prawdzie w oczy,on juz jest stracony, siedzacy w szambie swoich

1. Data: 2004-05-13 08:33:06

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, Logan wyciosał(a) na skale:

> Poszukaj sobie na google, leniu.

zawsze to robię zanim się kogoś zapytam (i nie tylko w googlach). Niestety
po polsku za dużo nie ma.

Jest to "młode" schorzenie więc może ktoś coś wie z własnego doświadczenia.

> Nie jesteśmy Twoimi przydupasami
(to nie było potrzebne)
Obaraziłeś mnie, twierdząc że uważam wszystkich na tej grupie za swoich
przydupasów.
Mam problem, chcę z nim iść do lekarza, ale chcę też jak najwięcej
przydatnych informacji o sobie powiedzieć (żeby diagnoza była prawidłowa, a
leczenie było skuteczne), jak nie potrafisz pomóc to się nie odzywaj.

>no a przynajmniej ja.

właśnie tylko ty nim jesteś

pozdrawiam.
SA.

1. Data: 2004-05-13 08:38:39

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 May 2004 10:33:06 +0200, na pl.sci.psychologia, SoulAssassin
napisal(a):

> zawsze to robię zanim się kogoś zapytam (i nie tylko w googlach). Niestety
> po polsku za dużo nie ma.

No to dzielny chłopak z Ciebie!

> Obaraziłeś mnie, twierdząc że uważam wszystkich na tej grupie za swoich
> przydupasów.

Wiesz, gdzie to mam?
Nie interesuje mnie Twoje zdanie. Źle sformułowałeś swoją prośbę, teraz
mnie się czepiasz, że zwróciłem Ci uwagę - Ty rzeczywiście potrzebujesz
pomocy lekarza!

> właśnie tylko ty nim jesteś

Znasz znaczenie słowa "przydupas"? Jeśli nie, to go nie używaj. Wróc lepiej
do ssania kciuka.

1. Data: 2004-05-13 09:30:58

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie interesuje mnie Twoje zdanie. Źle sformułowałeś swoją prośbę, teraz
> mnie się czepiasz, że zwróciłem Ci uwagę - Ty rzeczywiście potrzebujesz

jakbym nie potrzebował to bym nie pisał na tą grupę, faktycznie mam problem
z wyrażaniem swoich myśli w tym wypadku zapytań (uważam niektóre rzeczy za
oczywiste, np to że szukałem ale za mało znalazłem więc już tego nie
dopisałem). Uważam że coś co ja wiem, jest oczywiste. (tak w skrócie)
Przepraszam jeśli post wyglądał chamsko.

Może to są właśnie te zaburzenia.

Zwrócenie uwagi to jedno, a "nie jesteśmy twoimi przydupasami" to co
innego.

> Znasz znaczenie słowa "przydupas"? Jeśli nie, to go nie używaj. Wróc lepiej
> do ssania kciuka.

Potrafisz pomóc. Dzięki. Pozdrawiam

SA

1. Data: 2004-05-13 09:31:55

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 May 2004 11:30:58 +0200, na pl.sci.psychologia, SoulAssassin
napisal(a):

> Przepraszam jeśli post wyglądał chamsko.

Nie można było tak od razu? :)

1. Data: 2004-05-13 09:46:18

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, Logan wyciosał(a) na skale:

> Nie można było tak od razu? :)

Można było też zwrócić normalnie uwagę, a co do kciuka to nie grzeczne z
towjej strony

ile masz lat 12

pozdrawiam.

SA

1. Data: 2004-05-13 09:57:56

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> Nie można było tak od razu? :)

No co Ty. Nie umniejszaj swoich zasług. Zdemaskowałes chama i spowodowałes
że się przyznał do winy - brawo. VB powinien się od Ciebie uczyć.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-05-13 09:59:01

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 May 2004 11:46:18 +0200, na pl.sci.psychologia, SoulAssassin
napisal(a):

> ile masz lat 12

Tsynaście i pół.
Jestem zapryszczały i kompleksy wyładowuję poprzez cwaniaczenie na necie.

Już to słyszałem... nie jesteś oryginalny.

--

praca z metodologii.prośba o pomoc:)
może ktoś ma, wie coś na ten temat
Co to są skale IQ?