zachcialo mi sie siac

1. Data: 2004-04-29 07:57:59

Temat: zachcialo mi sie siac
Od: "Norek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Juz od dawna mialem chec na posianie drzewek do doniczek i wlasnie dzisiaj
dokonalem tego dziela. Wyglada to tak:
dwie plytki kuwety bez otworow, w nich ziemia "specjalna do rozmnazania i
rozsad" (pewnie sciema czyli taka sama jak inne ale przynajmniej pozory
profesjonalnosci zachowane :)) a w tej ziemi umiescilem swiezo co wypadniete z
szyszki nasiona swierka i akacji. Wszystko to zwilgocone i przykryte szybka i
postawione na oknie wystawy poludniowej.
W zwiazku z tym pojawiaja sie pytania na ktore posze pomoc w odpowiedzi.
Co dalej czynic - uchylac szybke co jakis czas czy na razie dac sobie spokoj
Jak czesto podlewac ? - Kuweta nie ma dziurek.
Tak mi cos na zoladku mowi ze to nie jest najlepszy okres na sianie drzewek -
chyba zima bylo by lepiej - prawda to czy nie ?
Jesli uda sie mi cos uchodowac jak toto potem hartowac zeby nie padlo, kiedy
wystawic na dwor ?

Z gory bede wdzieczny za konstruktywna krytyke
Pozdrawia
Norek

2. Data: 2004-04-30 08:57:35

Temat: Re: zachcialo mi sie siac
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Norek!
W Twoim liście przeczytałem:

> [...]
N> postawione na oknie wystawy poludniowej.

N> Z gory bede wdzieczny za konstruktywna krytyke

Po co zaraz kryrykować! Nawet gdyby było źle to nie ma potrzeby
psuć tobie samopoczucia. Inna sprawa, ze mógłbyś posiać te nasiona do
ogrodu, gdzieś w cieniu. Jeszcze teraz możesz te nasiona tam wysiać.
Chyba, ze nie masz ogrodu, ale wtedy do czego ci te rosliny?
Krzysztof Marusiński

3. Data: 2004-04-30 09:53:53

Od: "Norek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inna sprawa, ze mógłbyś posiać te nasiona do
> ogrodu, gdzieś w cieniu. Jeszcze teraz możesz te nasiona tam wysiać.
> Chyba, ze nie masz ogrodu, ale wtedy do czego ci te rosliny?
[ciach]
Wlasnie cos mi nie pasowale ze kurde teraz ludzie nie sieja do kuwetek! Dobrze
czulem ze zima to do kuwetek bo w glebe to nie bardzo.

Ale jest jeden fakt - w pracy spedzam wiela czasu a te kuwetki to sa w pracy.
I jak robie sobie przerwe na relaks to patrze czy juz kielkuja. Zaczalem
sprawdzac czy kielkuja mniej wiecej w 15 min po posianiu.

A ogrod oczywiscie mam - bo to tam maja sie w przyszlosci znalesc drzewka.
Tylko po ogrodzie buszuja besitie czworonozne ktore zadepcza wszystko co
napotkaja.

pozdrawia
Norek

Rozmnażanie języcznika