zachowania

1. Data: 2003-12-11 17:20:36

Temat: zachowania
Od: "Uli" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak powinie sie zachować człowiek po stracie bliskiej osoby?jak sobie poradzić

1. Data: 2003-12-12 10:03:54

Temat: Re: zachowania
Od: "Iva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak powinien sie zachowac??? normalnie, tak jak czuje. jezeli dany partner
lub osoba blisko bedaca z danym czlowiekiem to reaguje tak a nie
inaczej.....co to znaczy?? ja po stracie bliskiej mi osoby.....placze,
szlocham..nic mi sie nie chce....a nie ktorzy wrecz przeciwnie robia
wszytsko by pamiec o tej osobie nie zostala zapomniana...kazdy reaguje
inaczej, jedno cierpia inni nie. rob to co podpowiada ci serce.

człowiek
człowiek
psychologia
zapytanie