zycie studenta psychologii :(

1. Data: 2003-12-11 15:20:06

Temat: zycie studenta psychologii :(
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie, ze tak publicznie, ale musze sie wyplakac...

Mialam na dzis umowione spotkanie z osoba, ktora mialam 'przebadac' testem
Rottera w ramach zaliczenia zajec...

no i okazalo sie, ze cos jej wypadlo... Oczywiscie dzis sie nie spotkamy.
UUmowilismy sie na za tydzien. Rozmawialam tak, zeby ta osoba nie poczula,
ze zle sie poczulam uslyszawszy ta 'nowine'.

A poczulam sie zle i to bardzo... tak sie staram a tu mi nic nie wychodzi
:(. Wiem, to niewystarczaajcy powod do wywolania takiego nastroju, ale jest
on ukoronowaniem wydarzen ostatnich dni i chce mi sie juz tylko wyc...

Kania

1. Data: 2003-12-11 16:52:12

Temat: Re: zycie studenta psychologii :(
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kania <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> on ukoronowaniem wydarzen ostatnich dni i chce mi sie juz tylko wyc...

Rozumiem Cię doskonale.
Ja dzisiaj miałem podobne przeżycie.
Wszedłem do sklepiku koło domu kupić sobie pepsi. Jakież było moje
zdziwienie, gdy okazało się, że mają jedynie coca-colę!
Straszne... Prawie się rozpłakałem... Stałem taki rozdygotany, zapłakany i
bliski załamania.. Wtem nagle sprzedawczyni, widząc mój stan i chcąc mi
pomóc zaproponowała mi... Hoop colę..(!)
Wyobrażasz sobie, jak się poczułem? Po prostu strasznie...

Teraz chce mi się juz tylko wyć...
A pomyśleć, że jeszcze parę minut temu chciało mi się po prostu pić..

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2003-12-11 18:22:26

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

darek miauu napisał(a):

nie zartuj coca coola jest najlepsza !!!!
(kryptoreklama:P -duzo kofeiny i innych chemikaliow

w tych innych znacznie mniej i przez to takie mdle - tego sie nie da
pic.....
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2003-12-12 02:41:48

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mixxos <m...@d...fdfd> napisał(a):

> nie zartuj coca coola jest najlepsza !!!!

Musisz mnie dobijać?

Gruszki na wierzbie re: :)
Testy psychologiczne
praca