zacieki w lodowce

1. Data: 2005-09-21 20:38:20

Temat: zacieki w lodowce
Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przy okazji ostatniego czyszczenia lodówki zauważyłem zacieki od wody na
tylnej ściance wewnątrz. Czym to można wyczyścić bo płyn do mycia naczyń
nie pomaga...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

2. Data: 2005-09-22 22:55:31

Temat: Re: zacieki w lodowce
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Lubojański"
<marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Przy okazji ostatniego czyszczenia lodówki zauważyłem zacieki od wody na
> tylnej ściance wewnątrz. Czym to można wyczyścić bo płyn do mycia naczyń
> nie pomaga...

osady z weglanów - spróbuj octem. Generalnie cos kwasnego.

MaW

3. Data: 2005-09-23 05:47:23

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek <m...@l...pl> napisał(a):

> osady z weglanów - spróbuj octem. Generalnie cos kwasnego.

Puknij się w łeb. Jakie węglany?! Lodówka, to nie jaskinia.
Tam po prostu jest najobyczajniejszy brud z kurzu, a na taki brud najlepszy
jest CIF

4. Data: 2005-09-23 06:05:22

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> Puknij się w łeb. Jakie węglany?! Lodówka, to nie jaskinia.
> Tam po prostu jest najobyczajniejszy brud z kurzu, a na taki brud najlepszy
> jest CIF

A Cif mi nie porysuje lodówki??

5. Data: 2005-09-23 09:02:34

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

" zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Puknij się w łeb. Jakie węglany?! Lodówka, to nie jaskinia.
> Tam po prostu jest najobyczajniejszy brud z kurzu, a na taki brud
najlepszy
> jest CIF

to ty sie puknij - szklanką wypłukaną w twardej wodzie ktora następnie
wyschła. Wczesniej ją sobie obejrzyj A po CIFie bedziesz miał pieeeekne rysy

MaW

6. Data: 2005-09-23 14:26:43

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek <m...@l...spamprecz.pl> napisał(a):

> to ty sie puknij - szklanką wypłukaną w twardej wodzie ktora następnie
> wyschła. Wczesniej ją sobie obejrzyj A po CIFie bedziesz miał pieeeekne
rysy

Na parowniku osadza się szron, który następnie w czasie postoju lodówki topi
się i spływa (robiąc zacieki) na "kapelusz" sprężarki celem odparowania.
Walnij się porządnie w ten swój durny łeb i zastanów sie skąd w takim
szronie, który powstał z pary wodnej mogą znajdować się jony wapnia, czy
magnezu.
A żeżeli chodzi o czyszczenie sprzetu AGD, to CIF jest absolutnie
bezkonkurencyjny, jak nie wierzysz, to wypróbuj. Nie rysuje nawet łysiny :)

7. Data: 2005-09-26 08:21:02

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> wrote in message

A po CIFie bedziesz miał pieeeekne rysy

I smród - żebyś nie wiem, jak ten CIF płukał.
Anka

8. Data: 2005-09-26 13:01:50

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> I smród - żebyś nie wiem, jak ten CIF płukał.
> Anka

Bo do czyszczenia lodówki nie używa sie cifa z chlorem (zielony), tylko
biały albo żółty.

Sokowirówka - co wybrać ?
lodóka - pleśniejąca żywność
Wnęka na kibelek 40cm