Re: pinia

1. Data: 2000-09-19 19:43:18

Temat: Re: pinia
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

cez <c...@p...com> napisał:

>Czy ktos z szanownych grupowiczow dochowal sie sosny pini z nasion. O
> sadzonkach sprowadzanych z Wloch slyszalem mnie niestety stac tylko na
> nasionka przemycone przez granice ;)
>
> pozdr
> Cez
>Witam.
Nie ma szans w naszym klimacie.
Wymarza bezpowrotnie ,latwiej dochowac sie cedra.
Pozdrawiam.
Botan Botanicus.

2. Data: 2000-09-19 20:03:23

Od: "cez" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl napisał
<c...@p...com> napisał:

>Nie ma szans w naszym klimacie.
>Wymarza bezpowrotnie ,latwiej dochowac sie cedra.
>Pozdrawiam.
>Botan Botanicus.

dzieki za odpowiedz

niepocieszony :(
Cez

3. Data: 2000-09-20 07:04:06

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..

> Nie ma szans w naszym klimacie.
> Wymarza bezpowrotnie ,latwiej dochowac sie cedra.

Było pytanie czy ktoś dochował się sosny a nie czy można w gruncie.
Botanikusie Anonimusie, jesteś chaotyczny.
Przestań też wysyłać anonimy które nie są powiązane z pytaniami. Takiego
bałaganu nie było od początku tej grupy.
Ponadto widzę, że masz kupę zbędnego czasu. Czy nie masz żadnych zobowiązań?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-20 07:04:06

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

5. Data: 2000-09-20 22:05:38

Temat: Re: zadamy wyjasnien od K.M.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bałaganu nie było od początku tej grupy.
> Ponadto widzę, że masz kupę zbędnego czasu. Czy nie masz żadnych

Teraz bedzie sie tlumaczyl Krzysztof M.
Faktycznie zalegalem mu z opisem Trillium
Cyt.
Czy nie masz zadnych zobowiazan ???
swiadczy o tym ze wiedzial ,czy sondowal ?
Mysle ze odpowie na grupie :))
Jesli wiedzial to napewno nie wysle mu tych opisow ,niech sam sie meczy; ,
za bardzo mi dokuczyl:)) i jeszcze mnie obwinia o balagan na grupie :-OOOO
Pozdrawiam,Boguslaw.

6. Data: 2000-09-21 08:12:09

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> Teraz bedzie sie tlumaczyl Krzysztof M.
> Faktycznie zalegalem mu z opisem Trillium
> Cyt.
> Czy nie masz zadnych zobowiazan ???
> swiadczy o tym ze wiedzial ,czy sondowal ?

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem. Czasami piszesz bardzo niejasno.
Sugerujesz, że tym Botanikusem byłeś Ty?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

7. Data: 2000-09-22 06:01:36

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Abo Ja alboPiotr Siciarski.
a) ze gniazduje nad stawem u Jagody blotniak stawowy wiedziala wiekszosc
zwiedzajacych Wole.
b)ze "Krycha" jest z zawodu informatykiem nieduza grupa osob.
c)ze Jagoda dostala w prezencie Pinus Densiflora "Umbraculifera" tylko
wiedziala Jagoda i Piotr.
Pozdrawiam,Boguslaw

8. Data: 2000-09-23 04:45:00

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> b)ze "Krycha" jest z zawodu informatykiem nieduza grupa osob.
> c)ze Jagoda dostala w prezencie Pinus Densiflora "Umbraculifera" tylko

Z tego co piszesz, wychodzi, że Botanikusem jest Jagoda.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2000-09-23 07:44:07

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Trafne spostzezenie :)
Nie wykluczone :))
Pozdrawiam ,
Boguslaw Radzimierski.

10. Data: 2000-09-24 08:22:18

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm.......(:-)) skoro tak daleko doszliście w swoich dociekaniach ......to
powiem Wam więcej ............

a) ze gniazduje nad stawem u Jagody blotniak stawowy ........wiedział
Sylwek
b)ze "Krycha" jest z zawodu informatykiem......... wiedział Sylwek
c)ze Jagoda dostala w prezencie Pinus Densiflora "Umbraculifera"..........
wiedział też Sylwek

TO ON się podszył pod Botanicusa (:-))

Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Re: Re: Żywopłot