zagadka

41. Data: 2005-06-14 06:44:37

Temat: Re: zagadka
Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest po 23 wie˛c pisze˛: Ptaszek geparda!!! Zgad?em?
nie..
jest to ptaszek kolibra

-W.J.

42. Data: 2005-06-14 15:29:57

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

14 Jun 2005 08:44:37 +0200, na pl.soc.inwalidzi, NeoN działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> nie..
> jest to ptaszek kolibra

Niestety Wojtku - ptaszek kolibra startuje w zupełnie innej kategorii
wagowej ;-)

Pozdrawiam
marder

--
Invitum qui servat, idem facit occidenti

43. Data: 2005-06-14 20:05:02

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> [...]
> porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Niestety Wojtku - ptaszek kolibra startuje w zupełnie innej kategorii

to .... może słoń ?? ;)

lub płetwal błękitny, kształt opływowy, gdyby pikował to może by pokonał
wszystkich ;-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

44. Data: 2005-06-14 20:54:57

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 14 Jun 2005 22:05:02 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
> [...]
znaków:

> lub płetwal błękitny, kształt opływowy, gdyby pikował to może by pokonał

Być może... Chciałbym jednak znaleźć się jak najdalej od miejsca, w którym
ten płetwal zakończy swe pikowanie i wyląduje :-D

P.S. - Jeśli ktokolwiek uważa że pływanie wyszczupla, to oznacza to tylko
że jeszcze nigdy nie widział wieloryba ;-)))

Pozdrawiam
marder

--
Każdy kolejny rząd chce naszego dobra, a nam zostało go już tak niewiele...

45. Data: 2005-06-16 05:20:17

Od: "jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to .... może słoń ?? ;)
>
> lub płetwal błękitny, kształt opływowy, gdyby pikował to może by pokonał
> wszystkich ;-)

hahahahaha ;:)))
dobra, ja już nie walczę o ptaka geparda, pikujący płetwal błękitny bardziej
mi się podoba! :)))
W życiu bym się nie spodziewał takiego rozwoju mojego wątku.
Aż strach tu opowiadać dowcipy i zadawać zagadki :)))
Więcej luzu co poniektórym życzę, więcej luzu.

pozdrawiam
jano

46. Data: 2005-06-16 06:04:55

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-16 07:20,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , jan
napisał(a):

> [...]
> Aż strach tu opowiadać dowcipy i zadawać zagadki :)))
> Więcej luzu co poniektórym życzę, więcej luzu.

Cześć
No wiesz mnie się wydaje że pikujący Płetwal Błękitny to jest szczyt
luzu.No już bardziej luźnym zwierzęciem to być nie można, zupełnie się
przecież nie przejmuje ograniczaniami własnej anatomii ;-)

Pozdrawiam letnio( letnio od lata )

Piotr

47. Data: 2005-06-16 08:48:00

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
którym
> ten płetwal zakończy swe pikowanie i wyląduje :-D

No w przybadku wody to byłoby tsunami :-D
W ziemiuę - hmmm, mała bomba :-)

> P.S. - Jeśli ktokolwiek uważa że pływanie wyszczupla, to oznacza to tylko
> że jeszcze nigdy nie widział wieloryba ;-)))

A może z innej strony, jak by wyglądał wieloryb na lądzie, skoro w wodzie
po wyszczupleniu wygląda tak :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

48. Data: 2005-06-16 08:49:48

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Aż strach tu opowiadać dowcipy i zadawać zagadki :)))
> Więcej luzu co poniektórym życzę, więcej luzu.

No a pikujący płetwal nie jest na luzie ?? :-)
ROTFL

Rzucaj kawałami więcej, będzie dużo wyluzowanych błękinych płetwali.
I tak będziemy ekologicczni :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

49. Data: 2005-06-16 17:40:33

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Jun 2005 07:20:17 +0200, na pl.soc.inwalidzi, jan działając w
> [...]

> W życiu bym się nie spodziewał takiego rozwoju mojego wątku.
> Aż strach tu opowiadać dowcipy i zadawać zagadki :)))

Może trochę NTG, ale skoro mamy już płetwala błękitnego na tapecie...

Ocean ...

... Wokól samicy pływa płetwal błękitny i narzeka:

- Dziesiątki organizacji ekologicznych, setki aktywistów,
tysiące polityków i naukowców, dziesiątki tysiący ludzi na manifestacjach,
rządy w tylu krajach robia wszystko, by zachować nasz gatunek,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
a Ciebie glowa boli ...

Pozdrawiam
marder

--
http://www.ag.bocznica.org/

50. Data: 2005-06-17 08:23:29

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
manifestacjach,
> rządy w tylu krajach robia wszystko, by zachować nasz gatunek,

ROTFL :-)

To gdzieś widziałem reklamę tabletek od bólu głowy:

jest scena, mąż z żoną leżą w łóżku i on jej proponuje tabletkę od bólu
głowy i szklankę wody, i tak uparcie, wreszcie żona odpowiada że jej
głowa nie boli. Facet z szelmowskim uśmiechem zaczyna się do żony
dobierać :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Abonament RTV Zmiany
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
zniżki AC / OC - niepełnosprawni?
Fw: Samisobie- ATAN'99
Dzien dobry:)