zagadka

1. Data: 2005-06-10 21:01:11

Temat: zagadka
Od: "jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najszybsze zwierzę na świecie to gepard
a najszybszy ptak?

mnie odpowiedź ubawiła setnie! :))) haha

jano

2. Data: 2005-06-10 21:13:23

Temat: Re: zagadka
Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-10 23:01,, jan napisał(a):
> najszybsze zwierzę na świecie to gepard
> a najszybszy ptak?
>
> mnie odpowiedź ubawiła setnie! :))) haha

Dobry Wieczór

Koliber??
--
Piotr
(..) bo lato rozpala każdego górala ;-)<opole2005>

3. Data: 2005-06-10 21:22:18

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jun 2005 23:01:11 +0200, "jan"
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

>najszybsze zwierzę na świecie to gepard
>a najszybszy ptak?
Jest po 23 więc piszę: Ptaszek geprada!!! Zgadłem? Wygrałem wczasy w
Groznym :)?
Jarek

4. Data: 2005-06-10 21:24:17

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> napisał(a):

>najszybsze zwierzę na świecie to gepard
>a najszybszy ptak?
Jest po 23 więc piszę: Ptaszek geparda!!! Zgadłem? Wygrałem wczasy w
Groznym :)?
Jarek

5. Data: 2005-06-10 21:42:54

Od: "jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no,
ptak geparda jest najszybszym ptakiem na swiecie :PPPP haha

jano

6. Data: 2005-06-11 15:32:02

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Jun 2005 23:42:54 +0200, na pl.soc.inwalidzi, jan działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> no,
> ptak geparda jest najszybszym ptakiem na swiecie :PPPP haha

Obawiam się że nie... Gepard porusza się z maksymalną prędkością ok. 110
km/h. Najszybciej latającym ptakiem, występującym w naszym kraju jest
jerzyk (apus apus) który osiąga prędkość lotu ok. 150 km/h.
Jeżeli się mylę, proszę mnie poprawić...

Pozdrawiam
marder

--
Certum est, quia impossibile est

7. Data: 2005-06-11 16:53:57

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

From: "marder">
> Gepard porusza się z maksymalną prędkością ok. 110
> km/h.
> Jeżeli się mylę, proszę mnie poprawić...
>
> Pozdrawiam
> marder

Pod warunkiem ze to gepard sprawny inaczej. Np. bez jednej łapy.
HuSadam

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a

8. Data: 2005-06-11 17:22:08

Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dobry Wieczór
>
> Koliber??
> --
> Piotr
> (..) bo lato rozpala każdego górala ;-)<opole2005>

Szanowny Piotrze;

W uzupełnieniu Twojej informacji dotyczącej Kolibra, podaje
trochę więcej szczegółów:
Koliber kubański, pszczeli Mellisuga. Wymiary: 5,5 cm długości
z czego połowa przypada na dziób i ogon.
Dla kontrastu, największy współczesny ptak: struś afrykański ( struś
zwyczajny) 2. 40 m wysokości, 1.80 m długości.
Współczesny ptak o największej rozpiętości skrzydeł: Albatros
wędrowny ( diomedea exculans). Rozpiętość skrzydeł 3.50 m.

Miłego weekendu.
J.

9. Data: 2005-06-12 09:45:58

Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> [...]
> jerzyk (apus apus) który osiąga prędkość lotu ok. 150 km/h.
> Jeżeli się mylę, proszę mnie poprawić...

Szanowny Przyjacielu;
Nie zamierzam Ciebie poprawiać a li tylko uzupełnić Twoją wypowiedź.
Za najszybszego ptaka jest uważany Sokół wędrowny (Falco
peregrinus). Podczas pikowania (nota bene), osiąga prędkość 270-300 km/h.
Jest to stosunkowo duży ptak długości około 50cm. ważący 600-1300g.
Samica jest większa od samca. W Polsce chroniony na wyginięciu.
Żyje około 20 lat.

De gustibus non est disputandum.

Miłego weekendu.

J.

10. Data: 2005-06-12 10:43:36

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jagna napisał:

> [...]
[...]
[...]
> Za najszybszego ptaka jest uważany Sokół wędrowny (Falco
> peregrinus). Podczas pikowania (nota bene), osiąga prędkość 270-300 km/h.

W taki sposób zarzyna się dowcipy ;-)

Abonament RTV Zmiany
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
zniżki AC / OC - niepełnosprawni?
Fw: Samisobie- ATAN'99
Dzien dobry:)