zagadka conajmniej dla dr House [długie ale ciekawe]

11. Data: 2008-06-28 22:47:43

Temat: Re: zagadka conajmniej dla dr House [długie ale ciekawe]
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tama wrote:

> Dziękuję za odpowiedź, ale zdecydowanie jestem mięsożerna (goloneczki,
> skwareczki)

znajdź mi jednego, jedynego lekarza, który powie, że to zdrowe odżywianie.

Nie znalazłaś? To nie narzekaj, że jesteś chora, skoro sama się o chorobę
prosisz...

12. Data: 2008-06-29 12:44:27

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> Jak dla mnie ten cały zespół to coś jakby organizm widział wirusa,
> którego nie ma.

Masz rację w tym zdaniu, jednym z możliwych rozwiązań jest jakaś sprawa
autoimmunologiczna. Jest to mało prawdopodobne, CRP i morfologia w normie, ale
możliwe.

Mirab

13. Data: 2008-06-29 13:02:34

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tama <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Mirab" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Podobno nie ma głupich pytań, ale czy sa jakies badania w tym kierunku które
> mogę zrobić prywatnie ,ambulatoryjnie?
> Męza i syna nie zaraziłam, byłam solidnie przeleczona Unidoxen , Azitrox
> z dostaniem sie do takiego lekarza który wypisze skierowanie może być
> problem- w sensie pewnie to potrwa i najlepiej jakby w tej klinice pracował.

Jeżeli nie masz platynowej karty w Luxmedzie albo innej instytucji to będzie
bardzo ciężko. Karta z liczbą potencjalnych badań do wykonania w diagnostyce
stanów podgorączkowych o nieustalonej etiologii jest szalenie długa, a
większość badań bardzo drogich. Dobrze że Twoja temperatura nie utrzymuje sie
powyżej 38 stopni C bo lista byłaby jeszcze dłuższa. Sama diagnostyka
możliwych wirusów, badania przeciwciał i antygenów, autoimmunologii... Nie
mówiąc o badaniach obrazowych... Ciężko :/

Tutaj można długo spekulować, ale nie tędy droga. Jeżeli problemu nie ma,
jeżeli jest to winą jakieś zaburzeń czynnościowych, to tym lepiej dla Ciebie.
Ale sądzę że najlepiej byłoby wykluczyć co częstsze choróbska.

Jeżeli mieszkasz gdzieś w okolicy dużego miasta, gdzieś gdzie jest klinika
akademicka, będziesz mieć łatwiej z dostępem do specjalisty. Dodatkowe badania
należą Ci się, tak samo jak skierowanie na leczenie.

Życzę powodzenia,

Mirab

14. Data: 2008-06-29 13:07:36

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> autoimmunologiczna. Jest to mało prawdopodobne, CRP i morfologia w normie,

A z której strony to ugyżć?
To wydaję się prawdopodobne chociaz miałam nadzieję ze inne przyczyny
wyeliminuę za pomoą badań.

Jako nastolatka chorowałam na cos co przechodziło kolejne podejrzenia typu
szkarlatyna-mononukleoza-atopowe zapalenie skóry- alergia- nowotwór skóry-
kolagenoza itp w końcu w klinice dermatologicznej dowiedziałam sie ze moze
to coś z zwiazanego z autoagresja ale konkretnej diagnozy nie
postawiono.(objawami fizycznymi była wysypla powielszone wezły chłonne i
przesączanie limfy przez skóre w okolicach naturalnych otworów:) Zostało mi
z tego tylko fałszywie dodatni odczyn Wasermana i klaustrofobiczny strach
przed zamknieciem w oddziale zakaźnym.
Z 15 lat temu miałam nawracajace zapalenie kanału słuchowego- podobno też
moze być choroba autoimunnologiczną. trwało ze 3 lata i przeszło.

15. Data: 2008-06-29 13:19:51

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Życzę powodzenia,
>
> Mirab
> mieszkam w Krakowie chciałam to zrobić w sposób nastepujacy
jakis dobry prywatny internista ,który pomoże zdiagnozować kierunek i
podpowie jakie badania i jaki lekarz dalej. jak już bedzie duze
prawdopodobieństwo w jakimś kierunku prywatnie zapisuje sie do lekarza
pracujacego w klinice i leczę u niego. I wtedy mogę dostać sie do
odpowiedniej kliniki.
przyznaję ze z objawów pozostała mi tylko podwyższona temperatura i
niewielkie osłabienie.
zrobię jeszcze raz podstawowe badania krwi i sprawdzę czy coś się
zmieniło...

16. Data: 2008-06-29 14:23:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirab wrote:

> Masz rację w tym zdaniu, jednym z możliwych rozwiązań jest jakaś sprawa
> autoimmunologiczna. Jest to mało prawdopodobne, CRP i morfologia w normie,
> ale możliwe.

o coś innego mi chodziło. Długotrwałe wpatrywanie się w monitor tworzy w
organizmie reakcje bardzo podobne do tych, jakie wywołuje infekcja wirusowa
zwykłym wirusem przeziębienia - wysuszone spojówki dają silne podrażnienie,
ból karku, wysuszenie gardła (monitor bardzo nieładnie jonizuje powietrze,
co fatalnie wpływa na stan śluzówki), nieruchoma pozycja odcina krążenie w
stopach. Zastanawiam się po prostu, czy jest możliwe, że organizm widząc
te "objawy" uruchamia organizmy obrony przed infekcją wirusową, która nie
istnieje.

17. Data: 2008-06-29 14:33:34

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> te "objawy" uruchamia organizmy obrony przed infekcją wirusową, która nie

Nie, zdecydowanie w tę strone to nie działa ,infekcje wirusowe sa wykrywane
na poziomie chemicznym przez organizm (lub nie sa). Natomiast reakcja
"rozumowa" człowieka może iśc w te stronę.
w niewielkim stopniu leczenie homeopatyczne uwzględnia taki mechanizm- ale
to raczej filozofia aby nie napisać inaczej.

18. Data: 2008-06-29 22:24:35

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tama wrote:

> [...]
> w niewielkim stopniu leczenie homeopatyczne uwzględnia taki mechanizm- ale
> to raczej filozofia aby nie napisać inaczej.

wiesz, ja bym potęgi podświadomości, czy może raczej potęgi wpływu bodźców
podprogowych - nie lekceważył. Wiadomo, że człowiek w stanie hipnozy jest w
stanie złamać 90% dogmatów medycznych - podczas wysiłku nie skacze mu
tętno, jest w stanie całkowicie zignorować ból, ponoć także
można "wmawianiem" zatrzymać krwawienie.

19. Data: 2008-06-30 04:44:39

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tama pisze:
> Od dwoch miesiecy mecze się z czymś dziwnym - po poszperaniu w internecie
> okazało sie ze nie tylko ja
> o innych jest tu
> http://www.biomedical.pl/forum/1-vt158.html?postdays
=0&postorder=asc&start=0

A tak z ciekawości - robiłaś badania które ktoś tam zaproponował -
na obecność chlamydii i mycoplasmy?

SM

--------------------
Nie jestem lekarzem.

20. Data: 2008-06-30 05:58:22

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> objawy sa następujace
> Niestety objawy fizyczne zostały- termometr nie przyjmuje środków
> antydepresyjnych i pokazuje teraz 37-37,7 (miesiac temu była stała 37,5-6)
> Skąd ta goraczka- coś osrodek w mózgu źle funkcjonuje?
> co dalej? No i ile mozna zyć z temperaturą 37.5?

Miałem znajomego z permanentnym stanem podgorączkowym.
Okazało się, że powodowała to chora wątroba.

Nerki
rdzen kregowy - regeneracja
Hormony?
[cross] Zespół cieśni nadgarstka - leczyć czy samo przejdzie?
[OT] Jak działa waga łazienkowa - pomiar zawartości tłuszczu w ciele