Nerki

1. Data: 2008-06-28 08:58:14

Temat: Nerki
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam worki pod oczami. Gdzies przeczytalem, ze jezeli worki sa wieksze
wieczorem, a mniejsze rano, to to wina nerek (jezeli odwrotnie, to
watroba). Zauwazylem, ze jezeli wypije duzo wody, to nastepnego dnia
mam mniejsze worki. Rowniez wypicie piwa paradoksalnie zmniejsza
worki.

Gdy wypije 1.5 litra wody w ciagu godziny, nastepnego dnia czasami
bola mnie nerki. Cos wiec chyba jest na rzeczy. Jakie badania wykonac,
do jakiego lekarza sie zglosic, zeby wyjasnic sprawe? Bardzo prosze o
wskazowki.

Adam

2. Data: 2008-06-28 09:20:10

Temat: Re: Nerki
Od: "Mirab" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):

> [...]
> bola mnie nerki. Cos wiec chyba jest na rzeczy. Jakie badania wykonac,
> do jakiego lekarza sie zglosic, zeby wyjasnic sprawe? Bardzo prosze o

Zrób badanie ogólne moczu i idź z nim do rodzinnego. Jeżeli wyjdzie
jakiekolwiek zaburzenie funkcji moczu on powinien pokierować Cię dalej.

Pozdrawiam,
Mirab

3. Data: 2008-07-18 09:05:13

Temat: Odp: Nerki
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Medyk od nerek to Nefrolog
wskazane badanie :
mocz ( szczawiany i bakterie )
mocz dobowy ( utrata białka )
krew ( mocznik )
no i konsultacja medyczna oczywiście !

Pozdrawiam !
Adam

rdzen kregowy - regeneracja
Hormony?
[cross] Zespół cieśni nadgarstka - leczyć czy samo przejdzie?
[OT] Jak działa waga łazienkowa - pomiar zawartości tłuszczu w ciele
Kleszcz